Bango Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Tullball! Materialistiske gleder varer aldri like lenge som gode minner. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Gran Torino gleder jeg meg til å se. Apropos tv-serier: så nettopp den nyeste lost-episoden. Begynner å bli temmelig innviklet, synes jeg. De som skriver de forskjellige teoriene må vel endre de kontinuerlig for å holde tritt med forandringene/utviklingen i serien. :| Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Tullball! Materialistiske gleder varer aldri like lenge som gode minner. Snakker om å flytte ut osv. Men jeg vil!! Vil til Japan! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Åja, da så. Men uansett. Reis med god samvittighet, flytte ut kan man gjøre når man er 40. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Sett de, noen andre? Åssen var TCCOBB da? The Wrestler er ganske bra, bror'n min har sett den. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Husker egentlig ikke, var utilregnelig i gjernings øyeblikket. The wrestler kan vi jo alltids gi en sjangse. Må bare anbefale noe selv. Life on Mars og Ashes To Ashes, må sees i den rekkefølgen. Skins. Spaced. Reno 911 og Kenny vs Spenny. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Om dere har lyst å se en morsom komedie kan jeg anbefale "Sex Drive". Jeg hadde ikke akkurat store forventninger til den filmen, men jeg ble positivt overrasket. Har en del til felles med American Pie-filmene. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hell yeah! Sjekk innlegg-counten min. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hell yeah! Sjekk innlegg-counten min. Gratulerer. Slikt kommer jeg aldri til å oppleve. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Twilight er en jævlig bra film. Trodde den var en forferdelig oppskrytt fjortisfilm, men jeg ble utrolig paff. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Twilight er en jævlig bra film.Trodde den var en forferdelig oppskrytt fjortisfilm, men jeg ble utrolig paff. her klager du på TDK men så liker du Twilight O_o Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Hell yeah! Sjekk innlegg-counten min. Gratulerer. Slikt kommer jeg aldri til å oppleve. Nå er det fantastiske øyeblikket borte. edit: ahh, crap! Det blir bare værre og værre! Snart er jeg oppe i 1337... Endret 7. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Nååå var det ganske så dødt her. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jah... Ikke mange sidene igjen til 9000 heller oO Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Twilight er en jævlig bra film.Trodde den var en forferdelig oppskrytt fjortisfilm, men jeg ble utrolig paff. Det var bare en fjortisfilm, altså? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 @Prophet: Er fordi jeg kun har tilgang til mobil og derfor skriver jeg ikke så mye noe sted. Dessuten kjeder jeg meg og har en allerede dårlig dag. Ikke at jeg helt vet hvorfor. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Siden vi anbefaler filmer, Fools Gold anbefales ikke. Møkk. Noen tips til noen (skambra) filmer det er verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Seriøst, 9000 sider? Hvor mange antall innlegg pr. side kjører dere a? 1 eller 2? Siden vi anbefaler filmer, Fools Gold anbefales ikke. Møkk. Noen tips til noen (skambra) filmer det er verdt å sjekke ut? Du kan starte her. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 @Prophet:Er fordi jeg kun har tilgang til mobil og derfor skriver jeg ikke så mye noe sted. Dessuten kjeder jeg meg og har en allerede dårlig dag. Ikke at jeg helt vet hvorfor. Da har du iallefall en grunn. Seriøst, 9000 sider? Hvor mange antall innlegg pr. side kjører dere a? 1 eller 2? Forumstandard, er ikke sikker på hvor mange innlegg pr. side det er. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Seriøst, 9000 sider? Hvor mange antall innlegg pr. side kjører dere a? 1 eller 2? Forumstandard, er ikke sikker på hvor mange innlegg pr. side det er. 20. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg