Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg trengte ikke sende med motivasjonsbrev til den skolen jeg søkte. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 http://open.spotify.com/artist/3ICflSq6ZgYAIrm2CTkfVP Se første albumet der, mulig eg som er trøtt. Men det var morsomt. Jeg ler Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg trengte ikke sende med motivasjonsbrev til den skolen jeg søkte. Man trengte det ikke første året på skolen min heller. Men fant ut i ettertid at det var en av de avgjørende faktorene til at jeg kom inn. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Åja. Det har ikke jeg gjort, og kommer ikke til å gjøre det heller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Skole jah...undrer på nårtid jeg skal få lyst til å hive meg på å få fullført VGS :\ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Onyx, MSg, og meg selv er samlet btw. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Spill et spill. Legg kabal. Ta en tur ut.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg kan se videre på Entourage! Takk HALOGEN! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ta ditt eget liv. Skal visst være artig. Man får en del oppmerksomhet etter hva jeg har skjønt. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg kjeder meg og, atter en gang er vi tom for mat. (nei, ikke brød, nudler, kjøttdeig, noe i fryseren eller generelt mat.) Begynner å irritere meg over "nei, du trenger ikke handle, vi handler senere" og "det ble så sent og eg var så sliten, orket ikke handle mat, bare noe klær" Og nei, har ikke egen inntekt. Film/serie anbefalinger? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Mimir: Man spøker ikke med sånt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg gjør. Men jeg er jo generelt ganske ufin. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Mimir: Man spøker ikke med sånt. Noen kan jo finne på å gjøre det. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jo det gjør man så absolutt. Er selvfølgelig kjipt om du har opplevd å miste noen nære ved selvmord, har selv mistet 4 stk gjennom det. Men er ikke gøy å leve livet helt seriøst hele tiden. Latter er den beste medisin. Edit, helvete så seriøse innlegg eg har i dag. Må få gjort noe med det. Edit, feil pc, er ingen morsomme bilder her Endret 7. mars 2009 av Sir Tojo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 b-real: NKI ftw.Tjau...har du 31K å gi meg? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Mimir: Man spøker ikke med sånt. Noen kan jo finne på å gjøre det. Good one. b-real: De har vel en ordning med 1k per måned. Jeg skal gjøre det. Trenger studiekompetanse. Endret 7. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hahaha. Mamma ble glad Jeg har nettopp hengt en stor rød ledning ut vinduet mitt. Selvfølgelig er det vinduet på den siden av huset som er ut mot gangfeltet og riksveien. Jording av stereoanlegg er seriøse greier. Skal grave ned en kobberstang på noen meter når våren kommer for fult, men nå er det bare en ledning ned i snøen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Du kan også oppnå generell studiekompetanse med 5 års erfaring fra arbeid og ved fylte 23 år når du søker opptak, også kalt 23/5-regelen. 2004-2009. Kan mulig komme meg under den der jeg. Meeh...tror jeg skal komme meg innom en skole og få pratet med en rådgiver av noe slag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg