MrBjoern Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hmm.. Litt digg for min del å komme inn på skolen før eksamen hvertfall. Hurra for det private. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Trodde du gikk på VGS jeg Prophet. Jeg er ennå ung. Lenke til kommentar
Noobinator Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Nå har jeg nettopp sett Gran Torino. Fantastisk film. Hva handler den om? Jeg har den på PC'n, men aldri tatt meg tid til å se den fordi jeg ikke har hatt peiling på hva den handler om. Den handler om Clint Eastwood som mister kona og blir litt sur og grinete. Kinesere flytter inn i nabolaget, og med det første de planter beina på hans jord blir han sinnatagg. Men etterhvert går det greit, men problemer oppstår. Må bare si at det var en fantastisk film, og jeg var i samme båt som deg akkurat da jeg hadde den på data'n og tenkte om jeg skulle se den. Jeg er glad jeg gjorde det... Tusen takk Tenker meg at jeg tar en titt på den i morgen da. Får se om jeg blir like "frelst" som deg Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Nå var jeg riktignok klar over at du var alt annet enn A4, men at du var totalt nuts, det ante jeg ikke. SAVNE VGS?! o_O(Ikke vondt ment, altså) Vel. Når man har gått på universitet en stund skjønner man at videregående egentlig var veldig greit. For det første er ansvar for egen læring noe herk. Skal man liksom greie å ta ansvar for seg selv?! Nei, jeg vil ha kommanderende nazi-lærere som forteller meg hva jeg skal gjøre. Videregående var egentlig en god blanding mellom kommandering og ansvar for egen læring. Litt frihet, men ikke så mye at man kunne sluntre unna. En annen fordel med videregående var den forskjellige læringen. Å h mange ulike fag er faktisk litt deilig. Man slipper å lese om de samme generelle emnene om og om igjen. Aller helst skulle jeg gjerne gått på ungdomskolen igjen. Men det ville nok ikke blitt helt utfordrende nok. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Søkte Medier og Kommunikasjon jeg. Det blir kos hvis jeg kommer inn ^^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg skal prøve å nyte de siste månedene med ungsomsskole så godt jeg kan, jeg forbreder meg nemmelig på veldig mye lekser og prøver de nærmeste årene. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg søkte Studiespesialisering (og privatskole) på førstepri. Medie på andre og Service/samferdsel på tredje. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Bor du i Oslo Prophet? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg søkte Studiespesialerisering på førstevalg, elektro på andre og service/samferdsel på tredje. Hadde ikke Medier og kommunikasjon-skolen vært så langt borte (den er i Sarpsborg, og jeg er fra Halden så jeg gidder ikke å dra så langt hver dag) så hadde den vært på førsteprioriteringsvalget. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) 1. Medie 2. Salg 3. Studiespes. Jeg håper jeg kommer inn på Medie, hvis ikke blir jeg litt knust. Noobinator: Du får gi meg en liten kommentar om hva du syntes om den imorra da. Endret 7. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 VG2 1. IKT Servicefag 2. Data & Elektronikk 3. Automatisering Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Fikk ett tips fra VGS-lærer-tante, nemlig at det er bare å mase, mase, mase og mase så kommer man inn. Skjønte ikke hvordan, men skal spørre. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hmmm vet ikke om jeg skal ut idag... Lite pils men forhåpentligvis er det lett og bomme noen på festen med tanke på klokkeslettet What to do? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Mase? Mase på hvem? Skal du gå opp på fylkeshuset og mase på de som har med VGS å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Mase på skolen vil jeg tro. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Privatskole, da? De offentlige skolene har vel ikke noe med opptaket å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Nei jeg vet ikke, men hun sa bare mas. Som sagt, jeg skal spørre. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 http://open.spotify.com/artist/3ICflSq6ZgYAIrm2CTkfVP Se første albumet der, mulig eg som er trøtt. Men det var morsomt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Kanskje det var sånn før i tida. Ikke vet jeg. Som sagt tror jeg ikke skolene har noe med opptak å gjøre. Annet enn privatskoler og sånn. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 På skolen min så har vi motivasjonsbrev som sendes inn, sammen med søknad. Litt chill egentlig, for da får man muligheten til å vise hvorfor man skal gå der, på bakgrunn av noe annet enn bare karakterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg