Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg nettopp sett Gran Torino. Fantastisk film. :love:

Hva handler den om? Jeg har den på PC'n, men aldri tatt meg tid til å se den fordi jeg ikke har hatt peiling på hva den handler om.

Den handler om Clint Eastwood som mister kona og blir litt sur og grinete. Kinesere flytter inn i nabolaget, og med det første de planter beina på hans jord blir han sinnatagg. Men etterhvert går det greit, men problemer oppstår.

Må bare si at det var en fantastisk film, og jeg var i samme båt som deg akkurat da jeg hadde den på data'n og tenkte om jeg skulle se den. Jeg er glad jeg gjorde det...

:)

Tusen takk :)

Tenker meg at jeg tar en titt på den i morgen da. Får se om jeg blir like "frelst" som deg ;)

Lenke til kommentar
Nå var jeg riktignok klar over at du var alt annet enn A4, men at du var totalt nuts, det ante jeg ikke. SAVNE VGS?! o_O

(Ikke vondt ment, altså)

Vel. Når man har gått på universitet en stund skjønner man at videregående egentlig var veldig greit. For det første er ansvar for egen læring noe herk. Skal man liksom greie å ta ansvar for seg selv?! Nei, jeg vil ha kommanderende nazi-lærere som forteller meg hva jeg skal gjøre. Videregående var egentlig en god blanding mellom kommandering og ansvar for egen læring. Litt frihet, men ikke så mye at man kunne sluntre unna. En annen fordel med videregående var den forskjellige læringen. Å h mange ulike fag er faktisk litt deilig. Man slipper å lese om de samme generelle emnene om og om igjen.

Aller helst skulle jeg gjerne gått på ungdomskolen igjen. Men det ville nok ikke blitt helt utfordrende nok.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Fikk ett tips fra VGS-lærer-tante, nemlig at det er bare å mase, mase, mase og mase så kommer man inn. Skjønte ikke hvordan, men skal spørre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...