HaterDiskus Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg kjenner en som skal være lærling i 4-5 år. En voksen mann. Han har nå hatt en god del eksamner fordi han tydeligvis ikke kunne gå opp til fagprøve uten disse fagene. Du snakker om 5 år praksis. Det veier opp for læretiden; ikke fagene. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Får man svar om man kommer inn på vgs linja før påske, isåfall hvilket standpunkt tar de informasjon fra ang. karakterer? Fra 10. klasse termin 1 eller får de oppdatert informasjon fra ungdomsskolen med de siste karakterer? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Svar i påsken? Får man ikke det i sommerferien? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Takk Nie, det var det hun veilederen min (fra inntakskontoret og noe annet) sa. Husket ikke helt. Er det noen utradisjonelle forslag til jobber? Anything goes. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Svar i påsken? Får man ikke det i sommerferien? Det var det jeg trodde også, men ble litt usikkert da jeg leste de siste postene her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Får man svar om man kommer inn på vgs linja før påske, isåfall hvilket standpunkt tar de informasjon fra ang. karakterer? Fra 10. klasse termin 1 eller får de oppdatert informasjon fra ungdomsskolen med de siste karakterer? Man får svar fra inntakskontoret sånn ca. midt i sommerferien.. Så du får ikke noe svar før påske Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) The Prophet: Jeg fikk i hvert fall svar i sommerferien. Men det er jo noen år siden. Endret 7. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Lykke til Knewt. Jeg har også nettopp søkt og vi er vel i samme båt akkurat nå. Du og jeg og vi to. Bare oss Neida. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Får man svar om man kommer inn på vgs linja før påske, isåfall hvilket standpunkt tar de informasjon fra ang. karakterer? Fra 10. klasse termin 1 eller får de oppdatert informasjon fra ungdomsskolen med de siste karakterer? Her fikk vi ikke svar før om sommeren, men anntar at det 1.termin som gjelder om man får svar i påsken. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det man får etter 1. termin er jo egentlig ikke gyldige karakterer, så skjønner ikke helt hvordan dette kan foregå. Er jo standpunkt man søker med. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Vet at noen privat skoler og utkant skoler gir svar allerede rundt påske tider. Så kan være det. Lenke til kommentar
Noobinator Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Nå har jeg nettopp sett Gran Torino. Fantastisk film. Hva handler den om? Jeg har den på PC'n, men aldri tatt meg tid til å se den fordi jeg ikke har hatt peiling på hva den handler om. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Man får svar fra inntakskontoret sånn ca. midt i sommerferien..Så du får ikke noe svar før påske Ok, flott. The Prophet: Jeg fikk i hvert fall svar i sommerferien. Men det er jo noen år siden. Tror det er slik nå også. Her fikk vi ikke svar før om sommeren, men anntar at det 1.termin som gjelder om man får svar i påsken. Ja okey. Hadde de tatt standpunkt fra mine karakterer i termin 1 så hadde jeg nok ikke kommet inn. Men nå kommer jeg garantert inn hvis de tar fra karakterer i termin 2. *fjoh* Ble litt usikker nå. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Aaah. Videregående. En bekymringsløs hverdag med moro og mye mye forskjellig arbeid. Er nesten så jeg ønsker at jeg hadde fått ta videregående om igjen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jeg kjenner en som skal være lærling i 4-5 år. En voksen mann. Han har nå hatt en god del eksamner fordi han tydeligvis ikke kunne gå opp til fagprøve uten disse fagene. Du snakker om 5 år praksis. Det veier opp for læretiden; ikke fagene.I mitt tilfelle veide det opp for begge deler, så vidt jeg kunne finne ut. Men, jeg regner med det er litt forskjell fra yrkesgruppe til yrkesgruppe. Får man svar om man kommer inn på vgs linja før påske, isåfall hvilket standpunkt tar de informasjon fra ang. karakterer? Fra 10. klasse termin 1 eller får de oppdatert informasjon fra ungdomsskolen med de siste karakterer?Offentlige skoler sender ut i juli. Mange private begynner opptakene i det fristen går ut, så da kan man fint komme inn før påske, men man er ikke sikret plass helt. Dersom karakterene dine synker urimelig mye frem til sommeren har de lov å ta fra deg den skoleplassen igjen. Aaah. Videregående. En bekymringsløs hverdag med moro og mye mye forskjellig arbeid. Er nesten så jeg ønsker at jeg hadde fått ta videregående om igjen. Nå var jeg riktignok klar over at du var alt annet enn A4, men at du var totalt nuts, det ante jeg ikke. SAVNE VGS?! o_O (Ikke vondt ment, altså) Endret 7. mars 2009 av Nie Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Aaah. Videregående. En bekymringsløs hverdag med moro og mye mye forskjellig arbeid. Er nesten så jeg ønsker at jeg hadde fått ta videregående om igjen. Hehe, gleder meg litt jeg. Offentlige skoler sender ut i juli. Mange private begynner opptakene i det fristen går ut, så da kan man fint komme inn før påske, men man er ikke sikret plass helt. Dersom karakterene dine synker urimelig mye frem til sommeren har de lov å ta fra deg den skoleplassen igjen. Jepp, da er det avklart. Har gått en stund og lurt på dette. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Mmm, enda en grunn til å glede seg til påsken. ^^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det stemmer det dere sier. Jeg får svar fra en privatskole i påska. VIGO svarer ikke før langt uti sommerferien. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Trodde du gikk på VGS jeg Prophet. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Nå har jeg nettopp sett Gran Torino. Fantastisk film. Hva handler den om? Jeg har den på PC'n, men aldri tatt meg tid til å se den fordi jeg ikke har hatt peiling på hva den handler om. Den handler om Clint Eastwood som mister kona og blir litt sur og grinete. Kinesere flytter inn i nabolaget, og med det første de planter beina på hans jord blir han sinnatagg. Men etterhvert går det greit, men problemer oppstår. Må bare si at det var en fantastisk film, og jeg var i samme båt som deg akkurat da jeg hadde den på data'n og tenkte om jeg skulle se den. Jeg er glad jeg gjorde det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg