Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Trinnet vårt er delt i tre grupper ang. gaming. De som gamer WOW, vi som gamer CS og de som ikke gamer. Det er bare WOW-gjengen som LANer. Må prøve å få til et lan med CS-gjengen, tror jeg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hva er deres unnskyldning til å sitte inne på en lørdag? Min er at eg var med en kompis når eg ble invitert ut, men så stakk han en time senere og nå sitter eg her. Jeg ble tydeligvis ditcha av dama i dag, og i morgen. Jaja, fylla anyone? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 planer ditchet altså? Aldri vær for avhengig av noen i helger. Alltid ha backup planer, ellers blir det ofte kjedelig. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hva er deres unnskyldning til å sitte inne på en lørdag? Min er at eg var med en kompis når eg ble invitert ut, men så stakk han en time senere og nå sitter eg her. Jeg ble tydeligvis ditcha av dama i dag, og i morgen. Jaja, fylla anyone? Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg sitter på jobb å kjeder meg.. Slit å bruke helgen etter skuleveka på jobbing, men trenger pengene! Gleder meg til jeg er ferdig på skolen og skal ut i lære. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1083692 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Haha, bra noen likte det. Men Lars var også med, kan ikke ta all æren for det selv. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Tihi. Så det. Programvare er deprimerende på msn, btw. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg trenger ingen unnskyldning for å sitte hjemme en lørdagskveld. Det er bare kos. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Pluss at det betyr gratis mat og alkohol. Og vi liker jo gratis ting. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Da var undertegnede hjemme igjen. Har vært i Helsingfors og i Tallinn og feira bursdagen til venninna mi. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Pluss at det betyr gratis mat og alkohol. Og vi liker jo gratis ting. Hvordan får du det til? oO At mat og alkohol er gratis når man er hjemme? Jeg lytter/leser med glede. oO Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Noen som vil hjelpe med å komme opp med en liste med fag som, snekker, byggmester, glassmester? ting man kan gå i lære som? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hahaha. Har tenkt på det, og kunne jo vært gøy. Men litt for møysommelig for min smak. Smed hadde vært kult da! Finnes det enda smeder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg