Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 en mann på National Geographic drar et fly med penisen sin ? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 en mann på National Geographic drar et fly med penisen sin ? en kung-fumester som QI-trener penisen sin til å dra og løfte høye gjenstander, og 3,5 tonns fly klarte han å dra tre meter med å bruke penisen sin Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Vet at vi har bildetråder, men denne fortjener en plass i DNFK. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Denne er også temmelig fail: Fin melding til kristne barn.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 en kung-fumester som QI-trener penisen sin til å dra og løfte høye gjenstander, og 3,5 tonns fly klarte han å dra tre meter med å bruke penisen sin Haha :!: I slapp tilstand tilogmed? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 en kung-fumester som QI-trener penisen sin til å dra og løfte høye gjenstander, og 3,5 tonns fly klarte han å dra tre meter med å bruke penisen sin Haha :!: I slapp tilstand tilogmed? ja Lenke til kommentar
Lactal Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Haha, så genialt ^^ Funker youtube hos dere, btw? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Juutube feiler aldri hos meg: Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Hun har så sykt fin stemme. Hva er deres unnskyldning til å sitte inne på en lørdag? Min er at eg var med en kompis når eg ble invitert ut, men så stakk han en time senere og nå sitter eg her. Endret 7. mars 2009 av Sir Tojo Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Min unnskyldning er at jeg bare er en liten unge enda. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvem har så sykt fin stemme? "Url contained a malformed video id" Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hva er deres unnskyldning til å sitte inne på en lørdag? Alle vennene mine spiller fotballkamp nå! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 jeg sto opp kl 4 inatt og dro på jobb..det er unnskyldningen min. Orker ingenting nå. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Endret forrige posten min. Nico er det. Hva jobber du som? Noe med nattevakt hvertfall. Knewt. Man kan da gå ut av huset selv om man er 16. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Sir Tojo. Du har rett. Teit grunn. Er hos pappa nå, og det vil si at det er et stykke til vennene mine. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hva er deres unnskyldning til å sitte inne på en lørdag? LANer med tre andre. Sir Tojo. Du har rett. Teit grunn. Er hos pappa nå, og det vil si at det er et stykke til vennene mine. Så hvorfor gadd du å dra til faren din? ikke frekt ment. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Dette er pappa-uka. Jeg bryr meg ikke om jeg sitter inne på lørdag. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Dette er pappa-uka. Jeg bryr meg ikke om jeg sitter inne på lørdag. Jeg vil egentlig hjem og se en film nå, er litt kjedelig her, men greit å sosialiere litt og, på denne måten. Men LAN er egentlig ganske kjedelig i grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg