Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 "Sjæl ass" Har hørt det mange ganger. Og betyr? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Nå skal jeg på jobb. Hurra. Vet ikke om noe som er kulere enn å jobbe lørdag kveld. Jobbe natt til lørdag er ganske kult det også. Slapp det heldigvis denne helga. Men du kommer etterpå, right? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg synes your/you're-feil er festlig! - Your gay! - My gay what? <3 Ey, vent nå litt. Gjør Daniel dette for å provosere fram diskusjoner? Jeg har sett ham dra den feilen der litt for mange ganger til at det kan være tilfeldig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Nå skal jeg på jobb. Hurra. Vet ikke om noe som er kulere enn å jobbe lørdag kveld. Kveld lørdag og tidlig søndag er kulere. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 http://en.akinator.com/ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 ▒▒▓ ▒▒▒▒▒▒▓ ▒▒▒▒▒▒▒▓ ▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓ ▒▓▓▓▓▓▓░░░▓ ▒▓░░░░▓░░░░▓ ▓░░░░░░▓░▓░▓ ▓░░░░░░▓░░░▓ ▓░░▓░░░▓▓▓▓ ▒▓░░░░▓▒▒▒▒▓ ▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓ ▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓ ▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▓ ▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓ ▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓ ▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓ ▒▓▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓ ▒▓▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ ▒▓▒▒▒▒▒▒▒▓ ▒▒▓▒▒▒▒ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg synes your/you're-feil er festlig! - Your gay! - My gay what? <3 Ey, vent nå litt. Gjør Daniel dette for å provosere fram diskusjoner? Jeg har sett ham dra den feilen der litt for mange ganger til at det kan være tilfeldig. Neh, han vet ikke bedre stakkars Flink dott.Hva slags vin? Et par Engri Merlot bare. ^^ Vin??? wtflux? er det ikke mye bedre og kjøpe ei kasse øl? Ølen gikk under "mat". Ah, kan ikke si jeg har smakt den, er'n god? Billig og god! Ellers hadde jeg vel ikke kjøpt den? He he, høres ut som grunnen min til å kjøpe El Copero Pluss at den gjør seg godt i saus og til marinering av kjøtt ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Se filmen hos Youtube I WAS ROBBED BYEEE TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMENN! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Se filmen hos Youtube I WAS ROBBED BYEEE TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMENN! ...jøss.. Jeg mener forøvrig å ha sett en identisk video tidligere, men uten dansingen.. Endret 7. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Det var jo en festlig video. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Da sitter jeg på LAN. litt kjedelig nå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jeg er morsom. Tror jeg. Til tider, kanskje. Endret 7. mars 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 noe gøy da. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor zing Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Dette er en gåte. Hvilket jentenavn blir mest brukt i datasammenheng? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Dette er en gåte. Hvilket jentenavn blir mest brukt i datasammenheng? Mozilla? nei, vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Dette er en gåte. Hvilket jentenavn blir mest brukt i datasammenheng? PERL? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Si det i spoiler Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Ikke Perl, og nei, jeg sier det ikke spoiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg