hylo Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Hylol?Ja?OKHADET Endret 7. mars 2009 av Hylo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Slenger meg med CypheroN på denne. Det var da som faen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg er tilbake fra bysleng. Noen som vil ha referat? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg er tilbake fra bysleng. Noen som vil ha referat?Kjør på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Tilbake allerede? Har ikke fått kommet meg ut enda engang jeg... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ok. Jeg gikk ut fra leiligheten og over til Arena-senteret. Da jeg kom inn der, gikk jeg til Platekompaniet for å se om det var noen tilbud (yeee, right..). Så gikk jeg ut fra Platekompaniet og ned til Meny. Skulle kjøpe meg no å spise, men gadd ikke. Så gikk jeg ut fra senteret og så på to gamle skinn som løp etter bussen (I lol'd). Så gikk jeg til bakeriet og kjøpte meg et rundtstykke og to boller. Så gikk jeg til leiligheten igjen, og nå sitter jeg her og horer og spiser. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hørtes kos ut. Innen 2 år skal jeg ha flyttet inn til byen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvis noen lurer så er bollene fra Jørgensens Bakeri i Arendal helt JÆKLA gode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Gidder ikke å reise dit for å kjøpe meg en bolle, men fikk litt lyst på noe med roastbeef... Så kaaanskje jeg får dratt med meg kvinnfolket ut nå, så cya peeps. *vinker til alle untatt noen, men de som blir vinket til, vet hvem dere er og dersom jeg vinker til noen jeg ikke vil vinke til, så bare ignorer vinkinga mi med mindre dere får en bedre dag av det* Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Oooooi! Nå kommer det Telemarksskigåingting på NRK! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det forsvant inn i Telletråden. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det forsvant inn i Telletråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg