CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Herreminjesus, jeg kjeder meg. La oss ta en avstemning. Skal jeg:1) Gå ut og kikke litt i butikkene i byen? 2) Spille? 3) Satse på at det kommer en interessant diskusjon her i DNFK? 4) Se en film ( ) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 4) Har ingen filmer her. Er hos min far. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Inntil du poster et bilde av deg selv tror jeg du ser ut som Lenin. Du sier noe der. Jeg har samme, jeg tror folk ser ut som avatarene sine, eller så lager jeg ett bilde av de. Men så ser jeg bilde av brukerne og blir ofte skuffet (ja, de ligner ikke på sånn jeg trodde de var..) Det er rart med det, men det er litt morsomt. Jeg vet hvordan du ser ut da, men før jeg så bildet på nettby så trodde jeg du var en (beklager) stor og svær kar, siden nicket ditt fikk meg til å tro at du spiste mye kake, ergo var utrolig overvektig. Men der tok jeg feil. Du hadde nesten rett da. Jeg har vært en stor og svær kar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Start med alternativ 1 og avslutt med 4 edit: avslutt med 3 Endret 7. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Har jo en sesong Entourage liggende.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Herreminjesus, jeg kjeder meg. La oss ta en avstemning. Skal jeg:1) Gå ut og kikke litt i butikkene i byen? 2) Spille? 3) Satse på at det kommer en interessant diskusjon her i DNFK? Ingen av delene. Du skal lære deg alt av pensum i INFO110, for så å lære det videre til meg. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Herreminjesus, jeg kjeder meg. La oss ta en avstemning. Skal jeg:1) Gå ut og kikke litt i butikkene i byen? 2) Spille? 3) Satse på at det kommer en interessant diskusjon her i DNFK? 4) Telle Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 No way, Snorre. Ikke nå, Sondre. Jeg tar 1. Tar meg en tur i byen. Snakkes gubbene. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ja, det er akkurat det. Litt som da Bundy la ut bilde.Bundy var søt. <3 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg ser ut som avataren min. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ikke nå, Sondre. Weak! Fikk akkurat dette av en kompis, lol! æ gikk ned bakken, og mot blokka..så kommer det en asylsøker på andre sia av veien... plutselig går han over veien og mot mæ.. han ser stygt på mæ, og kommer nesten heilt oppi tryne mitt, sånn at æ nesten gikk ut i grøfta.. så sir han bare hei og går Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jeg tar 1. Tar meg en tur i byen. Snakkes gubbene. Det gjør vi, pjokken. Stikker til Oslo en tur jeg. Talast. H e i H y l o JEG SA: HEI HYLO! Endret 7. mars 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ja, det er akkurat det. Litt som da Bundy la ut bilde.Bundy var søt. <3 Jeg savner Bundy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg skal også forhåpentligvis få tatt nr.1 snart.. Når kjærringa blir ferdig å lese avisa i alle fall. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 H e i H y l o JEG SA: HEI HYLO! HEIL DEMONFUDGE Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 HEYLO Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor zing Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Hylol? Nei, stikker, snakkes, ja. Endret 7. mars 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg