Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Inntil du poster et bilde av deg selv tror jeg du ser ut som Lenin.

Du sier noe der. Jeg har samme, jeg tror folk ser ut som avatarene sine, eller så lager jeg ett bilde av de. Men så ser jeg bilde av brukerne og blir ofte skuffet (ja, de ligner ikke på sånn jeg trodde de var..) Det er rart med det, men det er litt morsomt. Jeg vet hvordan du ser ut da, men før jeg så bildet på nettby så trodde jeg du var en (beklager) stor og svær kar, siden nicket ditt fikk meg til å tro at du spiste mye kake, ergo var utrolig overvektig. Men der tok jeg feil.

Lenke til kommentar
CypheroN: Bare så det er avklart, jeg er IKKE en pingvin. ;)

Men..., mmmen..., men du er jo det! Du får ikke lov til ikke å være pingvin. Jeg som trodde diskusjon.no hadde verdens første nettsurfende pingvin som medlem. :\

Jeg er en pingvin. Jeg er en pingvin. Jeg er en pingvin.

ManHypnotizing.jpg

Lenke til kommentar

ser for meg deg som en liten gutt på tolv, som muligens bruker briller. litt spinkel kar, med mørkeblondt hår. ( knewt jeg sikter til )

men ikke ta det personlig, om det skulle være helt feil, fordi jeg tok bare "førsteinntrykket" av deg siden du har en litt morsom avatar, og siden det står knewt og ikke knut :p

Lenke til kommentar
ser for meg deg som en liten gutt på tolv, som muligens bruker briller. litt spinkel kar, med mørkeblondt hår. ( knewt jeg sikter til )

men ikke ta det personlig, om det skulle være helt feil, fordi jeg tok bare "førsteinntrykket" av deg siden du har en litt morsom avatar, og siden det står knewt og ikke knut :p

:rofl:

Lenke til kommentar

Jeg ville faktisk påstå at min avatar gir et relativt godt inntrykk av hvordan jeg ser ut. Er bare å se for seg en 20-års Dwight med litt mer moderne briller, så har du meg nesten. Kanskje jeg har litt lysere hår også. ^^

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
CypheroN: Bare så det er avklart, jeg er IKKE en pingvin. ;)

Sett bildet av deg på msn ;)

Jeg ville faktisk påstå at min avatar gir et relativt godt inntrykk av hvordan jeg ser ut. Er bare å se for seg en 20-års Dwight med litt mer moderne briller, så har du meg nesten. Kanskje jeg har litt lysere hår også. ^^

Jeg ser for meg han på avataren din som sitter og skriver. Sånn er'e bare.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nei du gjør ikke det. Ble faktisk litt skuffet over den CypheroN :p

edit: at du ikke ligna på Lenin altså

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...