Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Er det du, da, TP? Nei. CypheroN: er det du? Nei. Jeg kommer aldri til å poste et bilde av meg her Jeg forblir mystisk! Ditto! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Er det du, da, TP? Det er deg, er det ikke? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) CypheroN: er det du? Nei. Jeg kommer aldri til å poste et bilde av meg her Jeg forblir mystisk! Inntil du poster et bilde av deg selv tror jeg du ser ut som Lenin. Endret 7. mars 2009 av KongKake Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Inntil du poster et bilde av deg selv tror jeg du ser ut som Lenin. Du sier noe der. Jeg har samme, jeg tror folk ser ut som avatarene sine, eller så lager jeg ett bilde av de. Men så ser jeg bilde av brukerne og blir ofte skuffet (ja, de ligner ikke på sånn jeg trodde de var..) Det er rart med det, men det er litt morsomt. Jeg vet hvordan du ser ut da, men før jeg så bildet på nettby så trodde jeg du var en (beklager) stor og svær kar, siden nicket ditt fikk meg til å tro at du spiste mye kake, ergo var utrolig overvektig. Men der tok jeg feil. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Interessant. Se for seg utseendet til personen bak brukernavnet basert på ting som nick og avatar. Jeg lager meg ingen bilder av brukere. Jeg har kanskje ikke fantasi nok. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 CypheroN: Bare så det er avklart, jeg er IKKE en pingvin. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 CypheroN: Bare så det er avklart, jeg er IKKE en pingvin. Men..., mmmen..., men du er jo det! Du får ikke lov til ikke å være pingvin. Jeg som trodde diskusjon.no hadde verdens første nettsurfende pingvin som medlem. :\ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 CypheroN: Bare så det er avklart, jeg er IKKE en pingvin. Men..., mmmen..., men du er jo det! Du får ikke lov til ikke å være pingvin. Jeg som trodde diskusjon.no hadde verdens første nettsurfende pingvin som medlem. :\ Jeg er en pingvin. Jeg er en pingvin. Jeg er en pingvin. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 ser for meg deg som en liten gutt på tolv, som muligens bruker briller. litt spinkel kar, med mørkeblondt hår. ( knewt jeg sikter til ) men ikke ta det personlig, om det skulle være helt feil, fordi jeg tok bare "førsteinntrykket" av deg siden du har en litt morsom avatar, og siden det står knewt og ikke knut Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 ser for meg deg som en liten gutt på tolv, som muligens bruker briller. litt spinkel kar, med mørkeblondt hår. ( knewt jeg sikter til ) men ikke ta det personlig, om det skulle være helt feil, fordi jeg tok bare "førsteinntrykket" av deg siden du har en litt morsom avatar, og siden det står knewt og ikke knut Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jeg ville faktisk påstå at min avatar gir et relativt godt inntrykk av hvordan jeg ser ut. Er bare å se for seg en 20-års Dwight med litt mer moderne briller, så har du meg nesten. Kanskje jeg har litt lysere hår også. ^^ Endret 7. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 CypheroN: Bare så det er avklart, jeg er IKKE en pingvin. Sett bildet av deg på msn Jeg ville faktisk påstå at min avatar gir et relativt godt inntrykk av hvordan jeg ser ut. Er bare å se for seg en 20-års Dwight med litt mer moderne briller, så har du meg nesten. Kanskje jeg har litt lysere hår også. ^^ Jeg ser for meg han på avataren din som sitter og skriver. Sånn er'e bare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg er vesentlig mer skjeggete enn min avatar i alle fall. Men til tider like uimponert entusiastisk som G-Man. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg har sett bilde av Egilanso, men han ligner jo litt på avataren sin. Bare med mer skjegg som du sier. Jeg ligner ikke på Lenin, bare for å si det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Nei du gjør ikke det. Ble faktisk litt skuffet over den CypheroN edit: at du ikke ligna på Lenin altså Endret 7. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg ser ut som min avatar. Store ører og svart pels. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg ser ut som min avatar. Store ører og svart pels. Sett deg også Mine drømmer knuses stadig vekk. Heldigvis er det et par mystiske brukere her jeg ikke har sett, skal passe på å aldri se dem heller. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Herreminjesus, jeg kjeder meg. La oss ta en avstemning. Skal jeg: 1) Gå ut og kikke litt i butikkene i byen? 2) Spille? 3) Satse på at det kommer en interessant diskusjon her i DNFK? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Ja, det er akkurat det. Litt som da Bundy la ut bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg