MSg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Går det an å si "farmødre"? Farmødre.. Ja da, gikk bra det. God morgen! God morgen kjære! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Forbanna drittinternett. Greier ikke å laste opp en dritt. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Ved hvilket tidspunkt går vi over fra morgen til formiddag, egentlig? Endret 7. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ved hvilket tidspunkt går vi over fra morgen til formiddag, egentlig? 12 tror jeg ergo, om 2 minutter. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Formiddag er den perioden av dagen som avløser morgen. Teoretisk starter den klokken 09.00 og varer frem til 12.00 (middag). Formiddag avløses av ettermiddag som går videre over i kveld. I litt videre forstand kan formiddag beskrive hele den første halvdel av døgnet, med uttrykket ante meridiem (a.m.) hentet fra latin. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Pft.. Formiddag er frem til du har spist middag. Ettermiddag er tiden frem til du spiser kveldsmat og natt er frem til du står opp og morgen er frem til du spiser frokost.. Derfor er dette av svært varierende art.. (i min bok hvertfall.. :! Endret 7. mars 2009 av MSg Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Ved hvilket tidspunkt går vi over fra morgen til formiddag, egentlig? 12 tror jeg ergo, om 2 minutter. Det var det jeg trodde også, så derfor trodde jeg det var morgen. Formiddag er den perioden av dagen som avløser morgen. Teoretisk starter den klokken 09.00 og varer frem til 12.00 (middag). Formiddag avløses av ettermiddag som går videre over i kveld. I litt videre forstand kan formiddag beskrive hele den første halvdel av døgnet, med uttrykket ante meridiem (a.m.) hentet fra latin. Da hadde du rett after all, da. Jeg kommer fortsatt til å si morgen, så lenge kl er før 12. Iallefall i helger. Jeg er enig med MSg! Endret 7. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) PS: BEKLAGER, CAPSLOCK HAR HENGT SEG OPP. Hold inne shift inne. Helt klart en permanent løsning. Endret 7. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 MSg og MrB er heite! Det er da du og Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Programvare er heitere! MSg og MrB er heite! Det er da du og Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Påstand: Knewt har alltid rett. EDIT: Gapwick, det er litt stress. Endret 7. mars 2009 av Knewt Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Påstand: Knewt har alltid rett. Prove it? Jeg tror deg ikke. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 PS: BEKLAGER, CAPSLOCK HAR HENGT SEG OPP. Hold inne shift inne. Helt klart en permanent løsning. Støttes. Legg noe tungt på den bare. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvorfor legge no tungt på Shift, når jeg har fiksa det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg