KKake Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 MSg skal besøke med meg kake ^^ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Til dere som lurer: Sånn bortsett fra at jeg sitter på jobb, så går det fint med meg. Petter: Ida vil ha deg med opp hit en gang. Er sikkert med jeg. Jobber bare en del for tiden. Dagens pr0n er sponset av NRK. Endret 7. mars 2009 av :--{D Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Kake? Sa noen kake? KAKE!! MSg skal besøke med meg kake ^^ Ja <3 Til dere som lurer: Sånn bortsett fra at jeg sitter på jobb, så går det fint med meg. Er sikkert med jeg. Jobber bare en del for tiden. Jeg lurer =) Og godt du har det bra! Sweet. Gleder meg alt =) Endret 7. mars 2009 av MSg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jeg vil ha kake.!!!! FOCKERS! Nei. Dere får kose dere med kaka deres. Alle vet at det ikke er kake det er snakk om. Det ligger jo selvfølgelig noe mer bak. Begge er over 16, så det trenger man ikke tenke på. Hvor mye betaler han deg, KongKake? Endret 7. mars 2009 av Knewt Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Trengte ikke å betale noen ting sa han. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Knewt kan også få litt "kake" om han vil Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jeg vil ha kake.!!!! FOCKERS! You called? Endret 7. mars 2009 av :--{D Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Gidder dere komme helt ned til sørlandet for det da? :--{D, den filmen er teit. Morsom, men teit. Endret 7. mars 2009 av Knewt Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Gidder dere komme helt ned til sørlandet for det da? :--{D, den filmen er teit. Morsom, men teit. Hvor på sørlandet er det snakk om? Why not lzzm? ^^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det er snakk om... Arendal... Arendal... Skal du på Hove Festivalen? Kan ta med litt kake da. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Altsp, svømmehallen var stengt pga noe slags stevne. Så da blir det litt GH med brødrene og så en tur til byen. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Arendal? Dit skal jeg til sommeren. Kan fikse kake da ^^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) JEG ER ALLEREDE I BYEN. JEG BOR HER. PS: BEKLAGER, CAPSLOCK HAR HENGT SEG OPP. EDIT: Fiksa det nå. Skal du til Arendal? Når da? Hvorfor det? Endret 7. mars 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ost, kjeks og vin er en herlig frokost Dog, jeg trenger mer ost og mer kjeks. Og en ordentlig ostekniv. I stedet for den filetkniven jeg bruker nå. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 JEG ER ALLEREDE I BYEN. JEG BOR HER. PS: BEKLAGER, CAPSLOCK HAR HENGT SEG OPP. EDIT: Fiksa det nå. Skal du til Arendal? Når da? Hvorfor det? Skal bare innom for å sjekke stemningen der. Og har no venner som bor der et sted. Skal innom på vei til Kristiansand. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg får sikkert kake idag. Skal til farmor. Farmødre har alltid kake. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Da var ett stykk frokost fortært. Og vi gjør oss klar til å se mer film her. Hyggelig se at MSg er tilbake igjen, btw. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 I'm back ! Alle farmødre og mormødre har kake; alltid, og mange av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg