MSg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg vil og kose med brødrene.. Jeg vil kose med brødene. Sort of a given.. So I have your blessing? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg vil og kose med brødrene.. Jeg vil kose med brødene. Sort of a given.. So I have your blessing? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Anywayz, jeg stikker i svømmehallen med brodern nu. shallabais Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ta bilder av brordin da.. Og deg selv ^^ Kos deg! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Anywayz, jeg stikker i svømmehallen med brodern nu. shallabais Ikke mist såpa! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Oh noes! :OHvilken var det? Trenger du trøst og støtte? Det var Bill Brysons Notes from a Big Country. Heldigvis landet den elegant sammenklappet og men ryggen nedovervendt, så den ble langt fra totalskadd. Og det koster jo bare 75 kroner å få tilsendt en ny fra The Book Depository. Så, nei, jeg trenger egentlig ikke trøst, men det kan jo ikke skade. Ah. Pappa har alle bøkene hans ^^ Jeg har ikke fått lest noen av de enda. Er de bra? *gi litt trøst likevel* Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hoppende Bryster! MrBjoern! Kuroi-Neko! Kanin33! Har dere en fin dag? Fint du har fått stor B Halvor. HB: du glemte øredobbene dine her. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 JEG DRITER I OM DU IKKE SPØR MEG HVORDAN JEG HAR DET JEG! SÅ BARE FUCK OFF LXM! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 JEG DRITER I OM DU IKKE SPØR MEG HVORDAN JEG HAR DET JEG! SÅ BARE FUCK OFF LXM! +100 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg kjeder meg 3 timer til jeg skal til sentrummmmmm. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 JEG DRITER I OM DU IKKE SPØR MEG HVORDAN JEG HAR DET JEG! SÅ BARE FUCK OFF LXM! JEG DRITER I OM DU IKKE SPØR MEG HVORDAN JEG HAR DET JEG! SÅ BARE FUCK OFF LXM! +100 Dere var ikke inne når jeg skrev det =( Så derfor jeg ikke nevnte dere. Men jeg er så klart interessert i hvordan dere har det! <3 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Har du det bra, :--{D? Stikker snart til Alnabru jeg. YAYA! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hei, Mathias! Jeg er på jobb nå. Fikk tre timer med søvn i natt. Jeg har det vondt inni meg. Og øredobbene får jeg vel igjen før eller siden, kommer da tilbake til Dawgtown! Hvordan har du det i dag da? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hei DemonFudge, MSg, :--{D, Llandari, Kanin33, Datasmurf. Har dere det bra? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Alle er velkomne til Dawgtown! Jeg har der bare bra. Petter: Ida vil ha deg med opp hit en gang. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Våknet visst nettopp jeg. Hadde jentebesøk i går, og presterte og sovne mens hun var her. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 KongKakedawg! Vi kommer med kake en dag! Må bare få gølfen i orden først.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg