Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Sitter og hører på Opeths cover av "Soldier of fortune" og tenker; hvordan i helvete kan noen si at den nydelige stemmen hans ligner vokalen i Linkin park? Husker ikke hvem det var som sa det her, men kom bare på det nå. Jeg forstår det virkelig ikke. Sjekk forskjellen: Opeth og Linkin Park.

Edit: leifs

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Snur døgnet jeg, siden jeg skal jobbe dagskift lørdag, søndag + neste uke. Jobba nattskift fra mandag-torsdag.

Sov i 4 timer igår når jeg kom hjem, sto opp, og la meg igjen i 23-tida..så våkna jeg igjen kl 03 og fikk ikke sove mere.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Oh noes! :O

Hvilken var det?

Trenger du trøst og støtte?

Det var Bill Brysons Notes from a Big Country.

Heldigvis landet den elegant sammenklappet og men ryggen nedovervendt, så den ble langt fra totalskadd. Og det koster jo bare 75 kroner å få tilsendt en ny fra The Book Depository.

Så, nei, jeg trenger egentlig ikke trøst, men det kan jo ikke skade.

Lenke til kommentar

Jeg ble vekt av lillebror. Det var egentlig litt deilig. Han vekka meg på en utrolig fin måte. Han kom bort til senga, strøyk meg på ryggen, masserte meg litt, og hviska at jeg måtte stå opp snart. Fantastisk :love:

Skal på lokale svømmehallen med han snart, og så skal jeg til byen med min kjære

Lenke til kommentar
Jeg ble vekt av lillebror. Det var egentlig litt deilig. Han vekka meg på en utrolig fin måte. Han kom bort til senga, strøyk meg på ryggen, masserte meg litt, og hviska at jeg måtte stå opp snart. Fantastisk :love:

Pass på at det ikke går for langt! Dere kommer til å møtes i diverse familiesammenhenger i lang tid. Det kan bli litt sært...

Lenke til kommentar
Pass på at det ikke går for langt! Dere kommer til å møtes i diverse familiesammenhenger i lang tid. Det kan bli litt sært...

Ser da ikke noe problem med litt kjødelig kos? Men med tanke på at PV er 16, og dette er lillebroren, blir det kanskje litt stress med lovverk o.l.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...