L4r5 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Satt og spillte mega drive på emulator tildigere i dag og kom til å tenke på noe. Road rash hadde gjort seg jævlig bra på wii. Tenk dere wiimoten når man slår løs på de andre motorsyklistene! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Sitter og hører på Opeths cover av "Soldier of fortune" og tenker; hvordan i helvete kan noen si at den nydelige stemmen hans ligner vokalen i Linkin park? Husker ikke hvem det var som sa det her, men kom bare på det nå. Jeg forstår det virkelig ikke. Sjekk forskjellen: Opeth og Linkin Park. Edit: leifs Endret 7. mars 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Men åå da. Det er kommet 4 sider siden sist eg leste gjennom. Hva har folk gjort i dag? Og hva skjer? Og opeth likte eg ikke Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Neineinei! Jeg klarte å miste en av favorittbøkene mine i vasken mens vannet stod på! Fy fabian. Anfall: Den sammenligningen har jeg aldri hørt før. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Snur døgnet jeg, siden jeg skal jobbe dagskift lørdag, søndag + neste uke. Jobba nattskift fra mandag-torsdag. Sov i 4 timer igår når jeg kom hjem, sto opp, og la meg igjen i 23-tida..så våkna jeg igjen kl 03 og fikk ikke sove mere. Endret 7. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Neineinei! Jeg klarte å miste en av favorittbøkene mine i vasken mens vannet stod på! Fy fabian. Oh noes! :O Hvilken var det? Trenger du trøst og støtte? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Oh noes! :OHvilken var det? Trenger du trøst og støtte? Det var Bill Brysons Notes from a Big Country. Heldigvis landet den elegant sammenklappet og men ryggen nedovervendt, så den ble langt fra totalskadd. Og det koster jo bare 75 kroner å få tilsendt en ny fra The Book Depository. Så, nei, jeg trenger egentlig ikke trøst, men det kan jo ikke skade. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Våknet nå.. litt tidlig kanskje for en lørdagsmorgen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg ble vekt av lillebror. Det var egentlig litt deilig. Han vekka meg på en utrolig fin måte. Han kom bort til senga, strøyk meg på ryggen, masserte meg litt, og hviska at jeg måtte stå opp snart. Fantastisk Skal på lokale svømmehallen med han snart, og så skal jeg til byen med min kjære Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Heheh, det hørtes koselig ut. Jeg derimot... x) Jaja, lang historie.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg ble vekt av lillebror. Det var egentlig litt deilig. Han vekka meg på en utrolig fin måte. Han kom bort til senga, strøyk meg på ryggen, masserte meg litt, og hviska at jeg måtte stå opp snart. Fantastisk What the ... Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg ble vekket av at min random 16-åring ringte for å si han kjedet seg.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg ble vekt av lillebror. Det var egentlig litt deilig. Han vekka meg på en utrolig fin måte. Han kom bort til senga, strøyk meg på ryggen, masserte meg litt, og hviska at jeg måtte stå opp snart. Fantastisk Pass på at det ikke går for langt! Dere kommer til å møtes i diverse familiesammenhenger i lang tid. Det kan bli litt sært... Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Pass på at det ikke går for langt! Dere kommer til å møtes i diverse familiesammenhenger i lang tid. Det kan bli litt sært... Ser da ikke noe problem med litt kjødelig kos? Men med tanke på at PV er 16, og dette er lillebroren, blir det kanskje litt stress med lovverk o.l. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Pass på at det ikke går for langt! Dere kommer til å møtes i diverse familiesammenhenger i lang tid. Det kan bli litt sært... Ikke diverse. Samtlige familiesammenhenger. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Neida, litt kosing mellom brødrene skader ikke. Vi er så glad i hverandre atte Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg vil og kose med brødrene.. Jeg vil kose med brødene. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg vil og kose med brødrene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg