hylo Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 tvileeer..Kan du basere det utsagnet på noe? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Hylo? Til tider. Men la oss ta det negative først. Morgenånden hans er ikke alltid så bra. Som regel så lukter det whisky av den. Noen ganger lukter det snopp av den. Men jeg har lært meg at det er bare sånn han er. Hylo er en glad og vakker mann. Det er ikke sjelden jeg har sovnet på sofaen med en hånd under boksershortsen min og en over mens jeg ser på MMSene av Hylo som jeg har på mobilen. Hylo er en positiv mann og det er givende å være rundt han. Til tider. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Kor lenge kan eit menneske gå uten mat, men med drikke før blodsukkeret vert kritisk lavt? Jeg hadde tatt mitt eget liv etter én dag uten mat. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) tvileeer..Kan du basere det utsagnet på noe? nei bare tuller.. du er sikkert grei IRL/AFK. DF: okai.. Endret 7. mars 2009 av Knewt Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 nei bare tuller.. DF: okai.. DAMN RIGHT. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Kor lenge kan eit menneske gå uten mat, men med drikke før blodsukkeret vert kritisk lavt? Det kommer vel an på hver enkelts fysiske tilstand, om man har tilgang på væske og hvordan omgivelsene er. Har lest om mennesker som har overlevd i flere uker uten mat. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Okay, takk. :] Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Kor lenge kan eit menneske gå uten mat, men med drikke før blodsukkeret vert kritisk lavt? Se "why are thin people not fat" så får du svaret. Der var det en mann som gikk over året uten mat. kun tilskudd av vitaminer etc. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Nå tror jeg at jeg skal sove. Søvn er en tilstand som dyr og mennesker kommer i for å hvile. Man har veldig lite bevissthet når man sover. Søvn er viktig. Hvis man ikke sover en natt (døgning) får man dårlig korttidshukommelse og redusert oppmerksomhet dagen etter. Går man lenger uten søvn kan man komme i en enda mer svekket tilstand. Da kan man få konsentrasjonsvansker og man bli paranoid og få hallusinasjoner. Smak litt på dette. Så foreslår jeg at dere legger dere. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Nå tror jeg at jeg skal sove. Søvn er en tilstand som dyr og mennesker kommer i for å hvile. Man har veldig lite bevissthet når man sover. Søvn er viktig. Hvis man ikke sover en natt (døgning) får man dårlig korttidshukommelse og redusert oppmerksomhet dagen etter. Går man lenger uten søvn kan man komme i en enda mer svekket tilstand. Da kan man få konsentrasjonsvansker og man bli paranoid og få hallusinasjoner. Smak litt på dette. Så foreslår jeg at dere legger dere. Uff og uff. Jeg er faen meg trøtt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Uff og uff. Jeg er faen meg trøtt. What? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) in the butt On a more professional note: Nå har jeg sett Reprise. Kjedelig, men bra film. Endret 7. mars 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Den skal eg sjå, Lars. Kva for nokre planar har de for natta, då? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Skulle døgne, men Prophet stakk faen meg bare, så da gidder jeg ikke. shallabais dawg Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg er allergisk mot å sitte hjemme alene en fredagskveld. Får helt angst og indre uro Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg er allergisk mot å sitte hjemme alene en fredagskveld. Får helt angst og indre uro Huff da. Du får bli med meg til Oslo i morgen da, så kan du få trøst. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Fuck it all! Eg legg meg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Den skal eg sjå, Lars. Kva for nokre planar har de for natta, då? Ligger ute som torrent. MVG. Planene for natta er å bli litt mer edru så kvalmen gir seg og så kosekose Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Huff da. Du får bli med meg til Oslo i morgen da, så kan du få trøst. Tenkte meg faktisk en tur til Oslo i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg