hylo Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 What a wicked thing to saa-hay to make me feel this way and I-hiiii don't wanna fall in love... Du bør høre 'Forever Blue' av nevnte artist. FLATE, for en plate det er! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Hylo: Om fem år er 95% av av de som husker adawen som moderator, allyse som admin og tråden "Er du herre over ditt domene?" borte for godt. ------------ Men når vi er inne på allyse: b|real, hva var det samtalen mellom deg og allyse var om? Noe med et kosteskaft? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Hah, husker alt det der. Det var tider det. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 What a wicked thing to saa-hay to make me feel this way and I-hiiii don't wanna fall in love... Du bør høre 'Forever Blue' av nevnte artist. FLATE, for en plate det er! Skal prøve å huske på det! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Hylo: Om fem år er 95% av av de som husker adawen som moderator, allyse som admin og tråden "Er du herre over ditt domene?" borte for godt.Håhå, det er lenge siden det! Og da RPP v.1 var. Og da Bundy fremdeles var ingen og Dimiles` aldri hadde noe bra å si. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jeg husker ikke. Oh my gawd. Nå ble det stille her. Vurderer faktisk å lese i en dårlig krimbok fra 1970 fremfor å "henge på kafeen". Hva skjer med verden? Endret 7. mars 2009 av Knewt Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg husker ikke. det var old-school. Seriøst, du kommer aldri til å oppleve det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg er bare en liten fis. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Det var faen meg fine tider det! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg er bare en liten fis.Skal prøve å holde meg i tøylene. Thank you for stating it yourself. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Oh noes. Skulle aldri sagt "fis" når Hylo er her. Da kommer han igjen med sine hylonde dårlige vitser. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Lurer på om jeg skal lage meg middag snart jeg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Oh noes. Skulle aldri sagt "fis" når Hylo er her. Da kommer han igjen med sine hylonde dårlige vitser. Du skal høre meg i virkeligheten du. Jeg er positiv og veldig givende å være rundt. Bare spør hvem som helst som tåler å være rundt meg! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Spør meg, Knewt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 DemonFudge: Har du hatt lunsj, da? Hylo: Helst ikke, din nipplecrippler.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Lunsj hadde jeg kl 11 igår. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Hylo: Helst ikke, din nipplecrippler.. Du har fått feil inntrykk av meg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 DF: Er Hylo positiv og givende å være rundt? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Kor lenge kan eit menneske gå uten mat, men med drikke før blodsukkeret vert kritisk lavt? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Hylo: Helst ikke, din nipplecrippler.. Du har fått feil inntrykk av meg. tvileeer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg