Eplefe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg lurer på en ting. Hvor ofte masturberer folket her inne?EDIT: Sånn ca. Når man snakker om sola. Så ofte, altså. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg lurer på en ting. Hvor ofte masturberer folket her inne?EDIT: Sånn ca. Når man snakker om sola. Wæ. jeg tolket det ikke sånn.. men nååå skjønner jeg.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg lurer på en ting. Hvor ofte masturberer folket her inne?EDIT: Sånn ca. Når man snakker om sola. Så ofte, altså. Ne, sånn hver til annenhver dag. Ekke det litt normalt? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ne, sånn hver til annenhver dag. Ekke det litt normalt? Nei æsj. Aldri gjort, og kommer aldri til å gjøre. Helt sant Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg lurer på en ting. Hvor ofte masturberer folket her inne?EDIT: Sånn ca. Når jeg ikke sitter her, spiller WoW, er ute og røyker, løser kryssord, leser, sover eller er på skolen. Par ganger i døgnet går jeg ut i fra. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg lurer på en ting. Hvor ofte masturberer folket her inne?EDIT: Sånn ca. Teller ikke, men blir vel ikke hver dag akkurat. Hva med deg selv? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Selv gjør jeg det 5-6 ganger i uken. Eller mer. Litt mye til jente å være, om jeg skal høre på venninnene mine. Usj, jeg går på rommet og leser litt (fullstendig feil kontekst xD) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg lurer på en ting. Hvor ofte masturberer folket her inne?EDIT: Sånn ca. Ikke så ofte egentlig Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Selv gjør jeg det 5-6 ganger i uken. Eller mer. Litt mye til jente å være, om jeg skal høre på venninnene mine.Usj, jeg går på rommet og leser litt (fullstendig feil kontekst xD) Mye og mye, sikkert mange som gjør det mer. Dessuten vedder jeg på at mange av venninnene dine juger fordi de syns de gjør det for mye selv. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Selv gjør jeg det 5-6 ganger i uken. Eller mer. Litt mye til jente å være, om jeg skal høre på venninnene mine.Usj, jeg går på rommet og leser litt (fullstendig feil kontekst xD) hahah jeg gjør det gjerne hver dag, ofte som sovemedisin Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Selv gjør jeg det 5-6 ganger i uken. Eller mer. Litt mye til jente å være, om jeg skal høre på venninnene mine.Usj, jeg går på rommet og leser litt (fullstendig feil kontekst xD) hahah jeg gjør det gjerne hver dag, ofte som sovemedisin Ja, det er utmerket sovemedisin ^^ Dog, sært nok virker det bra når jeg er trett og skal våkne også ^^ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Selv gjør jeg det 5-6 ganger i uken. Eller mer. Litt mye til jente å være, om jeg skal høre på venninnene mine.Usj, jeg går på rommet og leser litt (fullstendig feil kontekst xD) hahah jeg gjør det gjerne hver dag, ofte som sovemedisin Plutselig ble det stille. Tror det var en del gutter som leste det som fant ut at de skulle ta litt "sovemedisin" selv. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Plutselig ble det stille. Tror det var en del gutter som leste det som fant ut at de skulle ta litt "sovemedisin" selv. hahaha... Moro Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Plutselig ble det stille. Tror det var en del gutter som leste det som fant ut at de skulle ta litt "sovemedisin" selv. Er jo bare snakk om et minutts stillhet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ha ha ha Godt mulig, tomat Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Selv gjør jeg det 5-6 ganger i uken. Eller mer. Litt mye til jente å være, om jeg skal høre på venninnene mine.Usj, jeg går på rommet og leser litt (fullstendig feil kontekst xD) hahah jeg gjør det gjerne hver dag, ofte som sovemedisin Plutselig ble det stille. Tror det var en del gutter som leste det som fant ut at de skulle ta litt "sovemedisin" selv. Haha! xP Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ha ha ha Godt mulig, tomat Æh. Bilder i hodet. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Okei, noen som trenger å le? japan denne er jo helt rå da GOOO japan! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 *Prøve å skifte emne* Jeg så "Running Scared" i dag. Den var skikkelig bra. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 *Prøve å skifte emne*Jeg så "Running Scared" i dag. Den var skikkelig bra. Den har jeg ikke fått sett enda, men en kompis har den og om jeg ikke er så lat i løpet av uka, skal jeg få sett den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg