Wiciwato Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 God natt Wici (Wictoria?) Ah, endelig en som sa god natt. Og ja, jeg heter Wictoria, og ja, jeg er en jente, og ja, jeg er heit, og ja, jeg er den dere vil ha. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 *tear* når jeg tenker på det.*tears open other places* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Ooh, frekke mannen. Rawr. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Ooh, frekke mannen. Rawr.*vinke freidig tilbake* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Hva gjør en freidig, ung mann som deg på et nettsted som dette? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Noen som aner hvor jeg får tak i en hårkam? Bor i Ålesund og trenger en i morgen. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Hva gjør en freidig, ung mann som deg på et nettsted som dette?Jeg VAR produktiv en gang i tiden. VAR. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Dere drepte den nok med den semisadistiske homsinga deres.Være med? Kan jeg? Vær så, vær så snill? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Kan jeg? Vær så, vær så snill? Selvfølgelig. Bare å gi lyd fra deg det! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Kan jeg? Vær så, vær så snill? Selvfølgelig. Bare å gi lyd fra deg det! Skal gi deg lyden, jeg... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Det tror vi på. Og vi er sikre på at vi skal klare å få til en hyggelig kveld. Jaaa. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Noen som aner hvor jeg får tak i en hårkam?Bor i Ålesund og trenger en i morgen. This is pretty much the greatest Star Wars movie, ever! Luke Skywalker is the fucking man and everyone should know it, he was so jacked in this movie. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Skal gi deg lyden, jeg...Flotte saker! Er det Elvis eller Chris Isaak du har som avatar? Jeg klarer ikke å se hvem det er. Og om jeg er helt på jordet, er det lite gøy. :sadface: Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg tipper Elvis. Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Noen som aner hvor jeg får tak i en hårkam? Bor i Ålesund og trenger en i morgen. Tror Nille eller alskens crapstore's har slikt inne til en billig krone. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg tipper Elvis.Tjaaaa, hadde Elvis høyhalsa genser? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Han hadde det, fløtepusen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Tjaaaa, hadde Elvis høyhalsa genser? Does Howdy Doody got wooden Balls, man? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Han hadde det, fløtepusen.Faen. Det likner dog litt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Absolutt. What a wicked thing to saa-hay to make me feel this way and I-hiiii don't wanna fall in love... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg