Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fargoth: Du kan lage en tråd hvor folk kan melde seg på listen. På den måten får du ikke warn. Fordi det er frivillig.
Warn er jo status!

Jeg tar meg selv så høytidelig at det ikke er aktuelt. Men etterhvert som årene går renner også ambisjonene om å bli kontakter personlig (headhuntet) til teamet av grønnkledde bort i sanden. Fordelen med å ha 0% warn er i det minste at jeg kan gå ut med en smell av proporsjoner, hvis jeg etterhvert skulle innse forumtilværelsens uutholdelige letthet.
Lenke til kommentar
Jeg tar meg selv så høytidelig at det ikke er aktuelt. Men etterhvert som årene går renner også ambisjonene om å bli kontakter personlig (headhuntet) til teamet av grønnkledde bort i sanden. Fordelen med å ha 0% warn er i det minste at jeg kan gå ut med en smell av proporsjoner, hvis jeg etterhvert skulle innse forumtilværelsens uutholdelige letthet.
Don't speak, I came to make a bang.
Lenke til kommentar
Don't speak, I came to make a bang.

Kontakt meg når tiden er inne, så blir det en dobbel kamikaze.
Lenke til kommentar
Lavlønnede mandige arbeidsfolk. Skjerpings, Hylo, skjerpings!

SÅRRI.

Kontakt meg når tiden er inne, så blir det en dobbel kamikaze.

Jeg venter til brukeren min er ti år. Da skal jeg ned i historien, tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Jeg venter til brukeren min er ti år. Da skal jeg ned i historien, tenkte jeg.
Det er forresten overraskende billig å få sin egen avatar klistret over samtlige reklamebannere på forumet og alle sidene i TEK-nettverket. Jeg har sjekket.
Lenke til kommentar

Er ikke noe semisadistisk homsing her. HER ER DET BARE HARDCORE HOMSING.

INN. UT. SPRUT:

Som Hylo sier. Og det er noe i det altså.

fargoth: jeg tviler ikke! Lurer på hvordan dette stedet kommer til å være om 5 år.

*tear* når jeg tenker på det.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...