Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Han er kos da ^^

Tegn på at jeg er full:

- Jeg diskuterer strategiske og taktiske feil gjort i annen verdenskrig med dama mi som er toppløs...

- Lars

Hils Anfall og si at hun har min sympati.

Han er søt når han maser sånn :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Nå veit vi at Anfall er oppriktig forelska i Lars og ikke bare i forumlegende-statusen hans.

Ja, jeg er forelsket, så jeg bryr meg egentlig ikke om hva han babler om så lenge jeg ligger i fanget hans mens han stryker på meg :p

Han er kos da ^^
Han failer. Man skal klå, kna og klype, da.

Samt kjenne. Kjenne er viktig.

Holder stryke? siden jeg skal voldta han etterpå..

Lenke til kommentar

Hva er det som får meg til å sitte her på forumet dag ut og dag inn? Hvorfor sitter jeg her nå og skriver istedenfor å sove? Når jeg er på besøk (særlig kjedelige besøk) gleder jeg meg alltid til å komme hjem, slenge meg på sofaen med PCen og sjekke Mine innlegg. Samme med skolen. Jeg både elsker og hater Diskusjon.no. :love:

Lenke til kommentar
fargoth:

Jeg tror de mener en tråd der du hedrer brukere du syns fortjener det, istedenfor å lage en liste. Såvidt jeg vet vil de at du skal begrunne hvorfor du hedrer de forskjellige personene. Du kan jo evt. lage en tråd der alle kan hedre alle. Ikke bare du som hedrer folk. Det er sånn jeg har fortstått det, og jeg støtter forslaget. Hvis du tror det kan bli warn, kan du jo sende en PM til forumledelsen eller evt. en moderator.

Slik jeg ser det så visste de som havnet høyest på listen hvorfor de havnet der, og videre utbrodering er ikke nødvendig. Jeg frykter at en egen tråd ikke vil utføre samme misjon og at det vil utvikle seg til noe som passer bedre i "lekeplassen". Jeg ser også for meg at det vil komme sidevis med ukjente n00bs fra OT-baren som jeg må sitte å rangere uten grunnlag. Her i OT-baren har jeg ihvertfall fulgt med hver enkelt bruker over tid og bare det siste døgnet så jeg at jeg har begått feil i forhold til den opprinnelige listen.. (Noe som jeg prøvde å rette på.) Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Han er kos da ^^
Han failer. Man skal klå, kna og klype, da.

Samt kjenne. Kjenne er viktig.

Kom igjen. KLÅ PÅ HVERANDRE KJÆRLIEKS SANG:

Mission accomplished.

- Lars

BTW: Hva er nipplecripple?

Lenke til kommentar
fargoth:

Jeg tror de mener en tråd der du hedrer brukere du syns fortjener det, istedenfor å lage en liste. Såvidt jeg vet vil de at du skal begrunne hvorfor du hedrer de forskjellige personene. Du kan jo evt. lage en tråd der alle kan hedre alle. Ikke bare du som hedrer folk. Det er sånn jeg har fortstått det, og jeg støtter forslaget. Hvis du tror det kan bli warn, kan du jo sende en PM til forumledelsen eller evt. en moderator.

Slik jeg ser det så viste de som havnet høyest på listen hvorfor de havnet der, og videre utbrodering er ikke nødvendig. Jeg frykter at en egen tråd ikke vil utføre samme misjon og at det vil utvikle seg til noe som passer bedre i "lekeplassen". Jeg ser også for meg at det vil komme sidevis med ukjente n00bs fra OT-baren som jeg må sitte å rangere uten grunnlag. Her i OT-baren har jeg ihvertfall fulgt med hver enkelt bruker over tid og bare det siste døgnet så jeg at jeg har begått feil i forhold til den opprinnelige listen.. (Noe som jeg prøvde å rette på.)

Jeg ser poenget ditt. En tråd som jeg foreslår vil med tiden gå rett vest. Som du sier kommer folk (som ikke kjenner hverandre) til slutt å skrive: "Jeg liker XXX fordi han har kul avatar" og lignende. Folk som er høyt på lista vet vel selv hvorfor, ja. For at random noobs ikke tar over tråden, kan du jo lage "fargoths brukervurderingsblogg" (:p) der du lager en liste eller oversikt over folk (som har sagt ja til å være med). Bare forslag. Skal vi diskutere videre kan vi vel ta det på PM for å slippe å kjede folk i DNFK..

Lenke til kommentar
Hylo og jeg tar hver vår nippel på deg, om vi møter deg noengang, Knewt.

Helvete, det er kaldt her.

Vi vrir ballene hans av også.

Da prater han med denne skriften når vi er ferdige.

FETTA FEIS.

Hvorfor det, KNEWTERN? Fordi vi er manndige og overlegne ifht. deg?

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Hvem sier at vi ikke er det? :love: La oss bare si at det var et raveparty som gikk fryktelig galt.

Vi er flinke til å gjøre ting godt også.

Moro med gøy så lenge det er artig, vettu! Det er mottoet vårt.

Og enda morsommere med gøy om det gjør litt vondt!

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...