Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

HAHAHAAHAHA. Dere er syke. <3

Oi, jeg ante ikke at dette var et diskusjonsforum. Neste gang skal vi skjerpe oss og gjøre det verre.

Hylo, forsoningsseksuelomgang? Jeg vil bruke navelen din som dipskål til potetgøllet mitt.

Jeg har sjeldent ledd så godt! :laugh:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
En uke til jeg skal ta Trondheim med storm nå :D
Jeg har fått nicka med på laget.

Hæ?

Skal vi ikkje ta ein trall då? Nicka ville være med. :)

Å se kamp altså, og (jeg sier sannysligvis) feste litt senere

Lenke til kommentar

Hæ?

Kanskje det. Så sant jeg overlever og kommer meg på kampen så søndag :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hæ?

Det gjør du ikke uannsett. Skal lovende på kampen jeg også,og den spilles lovende seint på søndagen.

Lenke til kommentar

fargoth:

Jeg tror de mener en tråd der du hedrer brukere du syns fortjener det, istedenfor å lage en liste. Såvidt jeg vet vil de at du skal begrunne hvorfor du hedrer de forskjellige personene. Du kan jo evt. lage en tråd der alle kan hedre alle. Ikke bare du som hedrer folk. Det er sånn jeg har fortstått det, og jeg støtter forslaget. Hvis du tror det kan bli warn, kan du jo sende en PM til forumledelsen eller evt. en moderator.

EDIT: Skjedde med innlegget ditt da? O_o

EDIT2: Ala Dottens blogginnlegg. Link

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Fargoth: Du kan lage en tråd hvor folk kan melde seg på listen. På den måten får du ikke warn. Fordi det er frivillig.

Høres ut som mye arbeid.

Lenke til kommentar

Det gjør du ikke uannsett. Skal lovende på kampen jeg også,og den spilles lovende seint på søndagen.

Hahaha :D

Får se om jeg får tid til å joine på kvelden og. Må være litt med tanta og onkelen min og. Sett dem 1 gang på 2 år liksom. Og jeg så dem sånn 6-7 ganger i året før.

Lenke til kommentar

Hvis dere leser føring ifra vår o store leder Dotten så sier han følgende om en lignende sak her:

Svaret er meg.

Fra spøk til revolver så har vi sagt nei til slik som dette tidligere. Brukerne våre skal få slippe å bli omtalt på denne eller andre måter om de ønsker.

Om det virkelig er ønskelig med slikt så får man starte en ny tråd hvor jentene (eller guttene) det gjelder kan fremme seg selv som kandidat og kun de som gjør dette da kan diskuteres på saklig vis i henhold til trådens premisser. Men der bør folk virkelig tenke seg om før man stiller, dette er tross alt en internasjonal arena :)

Tråden stenges.

Akkurat det samme gjelder hvis en skal begynne å godta lister om hvem som er mest pulbar (som det har vært eksempel på tidligere) og dette er ikke noe vi kan ha.

Er dere uenig i føringen tå ta det opp i Tilbakemeldingskategorien.

Edit: Slettet et par innlegg også som var kommentering på moderering.

Innlegg som kommenterer moderering skal ikke taes her men via PM.

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tegn på at jeg er full:

- Jeg diskuterer strategiske og taktiske feil gjort i annen verdenskrig med dama mi som er toppløs...

- Lars

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hahaha :D

Får se om jeg får tid til å joine på kvelden og. Må være litt med tanta og onkelen min og. Sett dem 1 gang på 2 år liksom. Og jeg så dem sånn 6-7 ganger i året før.

Ta de med.

Fargoth: Du kan lage en tråd hvor folk kan melde seg på listen. På den måten får du ikke warn. Fordi det er frivillig.

Høres ut som mye arbeid.

Du sa det til Immanuel kant også, da?

Idid yes.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...