hylo Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Moren til Hylo fødte han i full hockeystilling. Nede på brygga. OG DET VAR JÆVLIG KULT FOR Å SI DET SÅNN! DET VAR SOM Å LØPE 60-METERN NÅR JEG KOM UT. I FULL AWESOME-AKTIVITET MED EN GANG. DET BEGYNTE MED Å LÆRE AT WHISKI ER GODT. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 fargoth: Jeg kan leve med det, teit liste anyways. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hahaha, genial liste fargoth. Den må du oppdatere ofte. Underholdene å lese. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen som skal se Pablo i mårra? Hva er det? Pablo Fransisco. Jeg vurderte det men jeg tenkte jeg droppet det da jeg skal se Opeth på Tirsdag Jeg valgte også Opeth fremfor Pablo, men så hadde en kompis en billett til overs. Klarte ikke si nei! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hyggelig å se meg selv så høyt oppe, pluss en flott grønn pil som peker enda mer opp. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Jeg vil til Afrika og dra på safari. EDIT: CypheroN: Alle vet jo at den lista bare er tull. De som betaler mest kommer høyest. That's the way it is. Rike folk kommer først. Endret 6. mars 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ikke mye kvalitet i meg ser jeg. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ser ut til at min kvalitet synker. Da får jeg vel ta en real svupp-ned-i-magan og fra nå av produsere innlegg med bastante meninger og korrigert koreografi. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg blir bare mer og mer glad i den lista. Ikke (kun) pga. min plassering, men den får folk til å se litt mer at folk leser driten de skriver. Litt som denne: (Og hvorfor er ikke Gapwick på lista?) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hyggelig å se meg selv så høyt oppe, pluss en flott grønn pil som peker enda mer opp. Det betyr at man klatrer på listen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 HAYA. Har alle en fin kveld? Helt for jævlig, ligger i skje med Hylo. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 HAYA. Har alle en fin kveld? Helt for jævlig, ligger i skje med Demonfudge Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Pablo Fransisco, Carrot Top, Carlos Mencia og den idioten som er så utrolig populær for tiden som er så grusom at navnet hans har blitt slette fra hukommelsen min, er alle dørgende kjedelige. Endret 6. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hyggelig å se meg selv så høyt oppe, pluss en flott grønn pil som peker enda mer opp. Det betyr at man klatrer på listen. Hvor er jeg på lista? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) HAYA. Har alle en fin kveld? Helt for jævlig, ligger i skje med Demonfudge Det hørtes jo koselig ut! ...fresh farge, forresten. Vågal. Endret 6. mars 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hva får folk til å være så onde som dette?! Godt han ble tatt! Fy f...http://www.kenny-glenn.net/ Obs: Sterke bilder Håper han rotner i et fengsel!! Fy faen som jeg hadde banket dritten ut av den drittungen, jævlig provoserende. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg blir bare mer og mer glad i den lista. Ikke (kun) pga. min plassering, men den får folk til å se litt mer at folk leser driten de skriver. Litt som denne: (Og hvorfor er ikke Gapwick på lista?) Jess. Og her er det ikke populisme eller kameraderi som styrer resultatet, det er den subjektive oppfattelsen til en enkeltart. (Meg.) Årsaken til at noen ikke er på listen er fordi jeg ikke har fått ræva i gir å lagt dem til. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Pablo Fransisco, Carrot Top, Carlos Mencia og den idioten som er så utrolig populær for tiden som er så grusom at navnet hans har blitt slette fra hukommelsen min, er alle dørgende kjedelige. Pablo er en smule oppbrukt, ja, men jeg sier ikke nei takk til å få med meg et show! Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hva får folk til å være så onde som dette?! Godt han ble tatt! Fy f...http://www.kenny-glenn.net/ Obs: Sterke bilder Håper han rotner i et fengsel!! Fy faen som jeg hadde banket dritten ut av den drittungen, jævlig provoserende. Blir så sjukt sint og trist av å se sånt. Dyremishandling er blant det verste jeg vet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg