Sondre Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Kom OG tell i fylla! Wauw. Jeg satt faktisk og funderte over hva som var rett eller galt før jeg postet, lol. Endret 6. mars 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg er ikke full. Bare lata som! *knegg* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Om du har begynt med det helt på egenhånd gjør det det bare enda verre.You know it's fail when it starts as win. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hylo, du er alltid så hylonde morsom. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen som skal se Pablo i mårra? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) @ Knewt. Ja, han er ganske genial. Endret 6. mars 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen som skal se Pablo i mårra? Hva er det? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hylo, du er alltid så hylonde morsom. Prøver jeg for hardt? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen som skal se Pablo i mårra? Hva er det? Pablo Fransisco. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen som skal se Pablo i mårra? Hva er det? Pablo Fransisco. Jeg vurderte det men jeg tenkte jeg droppet det da jeg skal se Opeth på Tirsdag Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Neeei.. Tror ikke det. Jeg er tørr. Kjedelig. Og ikke minst mer awesome enn ever. Ergo no wai im boring. you just be not so zippocat. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen som skal se Pablo i mårra? Hva er det? Pablo Fransisco. Åja, komikeren...blandet med... En kjent kunstner eller noe.. som har ganske likt navn. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Neeei.. Tror ikke det. Jeg er tørr. Kjedelig. Og ikke minst mer awesome enn ever. Ergo no wai im boring. you just be not so zippocat. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hylo: du er tørrere enn Sahara. Høhø. *knegg* Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hva får folk til å være så onde som dette?! Godt han ble tatt! Fy f...http://www.kenny-glenn.net/ Obs: Sterke bilder Skulle limt fast pungen hans i steikende varm asfalt og kjørt over med veivals. Fy f... Hater folk som piner katter, får tårer i øya av det der. Åhhhh!!! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Moren til Hylo fødte han i full hockeystilling. Nede på brygga. OG DET VAR JÆVLIG KULT FOR Å SI DET SÅNN! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Jeg er ikke full. Bare lata som! *knegg* Jeg rangerer brukerne etter kvalitet:*fargoth :--{D Daniel CypheroN toth B|real Lars Danielzu chokke Underpants Sameboe WheelMan Datasmurf** Hylo Pac-Man Nie Venom Knewt LueDotten Sondre BiNko Gryterett samebror The Prophet Breidablik Herzog *De som er aktive i DNFK her og nå vel og merke. ** Dette er en midlertidig plassering. Oppdatering: fargoth :--{D CypheroN Daniel toth B|real Lars Danielzu chokke Underpants Datasmurf Sameboe WheelMan Hylo Hoppende Bryster Pac-Man samebror Nie Venom Gapwick* Wiciwato LueDotten Knewt BiNko The Prophet Gryterett Sondre Breidablik Herzog *Er såpass fersk at det vanskelig å si, men ting ser bra ut. Endret 6. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hva får folk til å være så onde som dette?! Godt han ble tatt! Fy f...http://www.kenny-glenn.net/ Obs: Sterke bilder Håper han rotner i et fengsel!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg