Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) THE KILL WHALE FAIL THE SAIL KILL SONDRE WIN THE WIN Hva får folk til å være så onde som dette?! Godt han ble tatt! Fy f...http://www.kenny-glenn.net/ Obs: Sterke bilder Haha, det husker jeg. 15. feb. 09 nevar forget EDIT: Føler meg som en newfag nå... enda mer nå.. og nå. Endret 6. mars 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Herre min hatt, skjerp deg. Du ødelegger humoren her. FYSJOM! Sånn går det når fjortenåringer oppdager /b/. Trust me, jeg er ikke 14 år, jeg henger ikke på /b/, og hvis du fant bildet støtende, beklager. Geeze. Endret 6. mars 2009 av Sondre Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) leiter etter en video hvor der en tyrker ble forbannet da han ble truffet av noe. Svensk video, har noen link? Av frisbee. ENDRING: Fant, men takk likevel http://www.youtube.com/watch?v=z9vUnd86Ohg&NR=1 Endret 6. mars 2009 av Fox Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Hva sier dere, side 9000 før midnatt? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Hva får folk til å være så onde som dette?! Godt han ble tatt! Fy f...http://www.kenny-glenn.net/ Obs: Sterke bilder Haha, det husker jeg. 15. feb. 09 nevar forget Haha? Synes du det er gøy? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Hva sier dere, side 9000 før midnatt? Good luck sier jeg da x) Endret 6. mars 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Men dagen ble berget da jeg så dette klippet: http://www.thedailyshow.com/video/index.jh...inancial-advice Det der føltes bare deilig. Min penis ble iallefall hard ^__^ Dette her er bare fantastisk da. Han tar dem virkelig på kornet! Jeg tror folk flest begynner å bli lei av den lavpannede og populistiske argumentasjonsartede retorikken som har bredt seg fra amerikanske medier til vesten de siste tiårene. Det kommer vel en reaksjon til slutt, men enn så lenge får vi sitte å irritere oss over søppelet vi blir presentert. Men det er deilig at noen endelig tør å sette foten ned, og hvem andre enn Jon og hans fremragende karisma passer vel bedre til å si det på en måte som faktisk blir hørt? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 leiter etter en video hvor der en tyrker ble forbannet da han ble truffet av noe. Svensk video, har noen link? Av frisbee. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Haha? Synes du det er gøy? Gøy at han ble eid så sykt som han ble, ja. Tror Dusty har fått et nytt hjem. *Sjekker* Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 leiter etter en video hvor der en tyrker ble forbannet da han ble truffet av noe. Svensk video, har noen link? Av frisbee. Takk, fant det sjølv samtidig som deg... HAha, genial video!!! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Trust me, jeg er ikke 14 år, jeg henger ikke på /b/, og hvis du fant bildet støtende, beklager. Geeze. Oi. Det gjør det bare verre. Da er du faktisk ganske så kjip. Endret 6. mars 2009 av :--{D Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg syns Golden Goal er småmorsomt. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Trust me, jeg er ikke 14 år, jeg henger ikke på /b/, og hvis du fant bildet støtende, beklager. Om du har begynt med det helt på egenhånd gjør det det bare enda verre. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Haha? Synes du det er gøy? Gøy at han ble eid så sykt som han ble, ja. Tror Dusty har fått et nytt hjem. *Sjekker* Tolka det feil vei med en gang. Ifølge siden er den iallefall Dusty tatt hånd om. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Tolka det feil vei med en gang. Ifølge siden er den iallefall Dusty tatt hånd om. Det er bra. Aldri om jeg synes dyreplageri er noe morsomt nei, det er noe det jeg hater mest med denne verdenen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 K9z. Jg r full, lzm. :D:D <3<3<3 Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Kom å tell i fylla! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Hva får folk til å være så onde som dette?! Godt han ble tatt! Fy f...http://www.kenny-glenn.net/ Obs: Sterke bilder Og hadde mister Kenny vert påpasselig med personvernet og nettsikkerheten ville han ikke blitt tatt. Moralen er: skal du gjøre noe idiotisk, vær smart nok til å ivareta nettsikkerheten. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Kom OG tell i fylla! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Han tar dem virkelig på kornet! Jeg tror folk flest begynner å bli lei av den lavpannede og populistiske argumentasjonsartede retorikken som har bredt seg fra amerikanske medier til vesten de siste tiårene. Det kommer vel en reaksjon til slutt, men enn så lenge får vi sitte å irritere oss over søppelet vi blir presentert. Men det er deilig at noen endelig tør å sette foten ned, og hvem andre enn Jon og hans fremragende karisma passer vel bedre til å si det på en måte som faktisk blir hørt? En må bare elske han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg