Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herre min hatt, skjerp deg.

Du ødelegger humoren her. FYSJOM!

Sånn går det når fjortenåringer oppdager /b/.

Trust me, jeg er ikke 14 år, jeg henger ikke på /b/, og hvis du fant bildet støtende, beklager.

Geeze.

Endret av Sondre
Lenke til kommentar
Men dagen ble berget da jeg så dette klippet: http://www.thedailyshow.com/video/index.jh...inancial-advice :love:
Det der føltes bare deilig. :mrgreen:

Min penis ble iallefall hard ^__^

Dette her er bare fantastisk da.

Han tar dem virkelig på kornet! Jeg tror folk flest begynner å bli lei av den lavpannede og populistiske argumentasjonsartede retorikken som har bredt seg fra amerikanske medier til vesten de siste tiårene. Det kommer vel en reaksjon til slutt, men enn så lenge får vi sitte å irritere oss over søppelet vi blir presentert. Men det er deilig at noen endelig tør å sette foten ned, og hvem andre enn Jon og hans fremragende karisma passer vel bedre til å si det på en måte som faktisk blir hørt? :D
Lenke til kommentar
Han tar dem virkelig på kornet! Jeg tror folk flest begynner å bli lei av den lavpannede og populistiske argumentasjonsartede retorikken som har bredt seg fra amerikanske medier til vesten de siste tiårene. Det kommer vel en reaksjon til slutt, men enn så lenge får vi sitte å irritere oss over søppelet vi blir presentert. Men det er deilig at noen endelig tør å sette foten ned, og hvem andre enn Jon og hans fremragende karisma passer vel bedre til å si det på en måte som faktisk blir hørt? :D

En må bare elske han

jon_stewart_young.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...