Wiciwato Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Hallo alle sammen, og sånn btw: ALT > trance/techno/hardstyle og alt det der pisset. Amagad, azzå. Ta det tilbake før jeg pisker dæi, lzm. Du blir påvirka av musikken din, skru den av! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 No offence, men jeg har masse mot din musikksmak. Klarer ikke høre på den slags. Doesn't makes sense. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Hva er EDM? No offence, men jeg har masse mot din musikksmak. Klarer ikke høre på den slags. EDM = Electronic dance music. http://endel.planet.ee/ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Cyphy: "Nei, så tjukk du har blitt" fenger litt da? Nei :| Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 No offence, men jeg har masse mot din musikksmak. Klarer ikke høre på den slags. Doesn't makes sense. Doesn't make sense. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Ikke no vondt mot deg, personlig, men jeg har masse mot din musikksmak. Klarer ikke høre på den slags. Doesn't makes sense. Endret 6. mars 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Hallo alle sammen, og sånn btw: ALT > trance/techno/hardstyle og alt det der pisset. Hei igjen. Ignoramus. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Gapwick, jo! Tror jeg har klart å smøre sammen en brukbar søknad. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Sondre: Med abyssal whip? Nei, med pisken og kostymet jeg har under senga. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Hva skjer med at mange har den snegle greia på msn nå Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 HEI, Slåss du med meg så slåss du med deg sjæl, okey? Jeg får femmer i engelsk, det var en bom fordi jeg er trøtt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Hva skjer med at mange har den snegle greia på msn nå Snegle-fetish. Ganske normalt. CypheroN: Du fortjener ikke 5'er i engelsk etter den feilen. Jeg skal ringe med lærer'n din og sette deg ned. 3'er? Endret 6. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Gapwick, jo! Tror jeg har klart å smøre sammen en brukbar søknad. Så flott, da! Du kan jo poste den her, så kan vi sjekke for skrivefeil. (Eller ta jobben fra deg.) Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Fikk akkurat denne: Sett en segle (sn) foran nicket ditt og send denne meldinga til alle de kvinnelige kontaktene dine... Ikke si noe til gutta - poenget er at de skal lure fælt på hvorfor alle jentene har en snegle foran nicka sine. Jeg er gutt. Fail. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Hva skjer med at mange har den snegle greia på msn nå Fult av snegler på min msn liste og. Bare jenter da, (untatt Sondre) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Vet ikke om jeg poster den for allmenn beskuelse. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Eller at dere alle trenger mindre fjortiser på msn-listene deres? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 *Ler* Jeg har EN person på lista med snegle. Fetteren min. He fails. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg synes det er fett med litt forandring i hverdagen. Det forbauser meg hvor raskt MSN-beskjeder sprer seg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Fikk akkurat denne: Sett en segle (sn) foran nicket ditt og send denne meldinga til alle de kvinnelige kontaktene dine... Ikke si noe til gutta - poenget er at de skal lure fælt på hvorfor alle jentene har en snegle foran nicka sine. Jeg er gutt. Fail. Haha Er du så femi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg