DJ_Dark Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Trance > alt. Nesten enig Trance > alt. Drøy påstand. Stiller meg sterkt uenig. Helt enig. Setter heller på PF enn noe trance. Får vondt i hodet av trance... WTF! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Vondt i hodet? Av trance?! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Trance > alt. Drøy påstand. Stiller meg sterkt uenig. Helt enig. Setter heller på PF enn noe trance. Får vondt i hodet av trance... Ha ha ha morsom du Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Vondt i hodet? Av trance?! Dø? Av å skyte seg i hodet? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 WTF! Takler det bare ikke. Isåfall må det bli hardtrance, det funker Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 WTF! Takler det bare ikke. Isåfall må det bli hardtrance, det funker Du er enda mer teit nå! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Seriøst, hør på denne. Hør hele. Ikke noe men. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Du er enda mer teit nå! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Men dagen ble berget da jeg så dette klippet: http://www.thedailyshow.com/video/index.jh...inancial-advice Det der føltes bare deilig. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Seriøst, hør på denne. Hør hele. Ikke noe men. Jeg er ingen prinsipiell motstander av sjangeren, men det der var en smule kjedelig. np Aphex Twin - Xtal. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Men dagen ble berget da jeg så dette klippet: http://www.thedailyshow.com/video/index.jh...inancial-advice Det der føltes bare deilig. Min penis ble iallefall hard ^__^ Dette her er bare fantastisk da. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg tror jeg er forelsket. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Hallo alle sammen, og sånn btw: ALT > trance/techno/hardstyle og alt det der pisset. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Hallo alle sammen, og sånn btw: ALT > trance/techno/hardstyle og alt det der pisset. Å, Knewt, du har alltid rett! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Takk. Metal for the WIN! EDIT: Var du ironisk? Endret 6. mars 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Takk. Metal for the WIN! Jeez! Du har alltid rett! edit: Du hadde ikke rett i om at jeg var ironisk, skjerp deg! Endret 6. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Hallo alle sammen, og sånn btw: ALT > trance/techno/hardstyle og alt det der pisset. Du kunne like godt sagt "EDM". Jeg ikke noe i mot din musikksmak, btw Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Hallo alle sammen, og sånn btw: ALT > trance/techno/hardstyle og alt det der pisset. Amagad, azzå. Ta det tilbake før jeg pisker dæi, lzm. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Hallo alle sammen, og sånn btw: ALT > trance/techno/hardstyle og alt det der pisset. Kan forsåvidt si meg gradvis enig... Danseband er vel kanskje litt under... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Hva er EDM? No offence, men jeg har masse mot din musikksmak. Klarer ikke høre på den slags. Sondre: Med abyssal whip? Cyphy: "Nei, så tjukk du har blitt" fenger litt da? Endret 6. mars 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg