Sondre Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Er det i dag Grosvold får besøk av Peter Sunde? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 biril, hu har nettopp fylt 20. Tok ingen bilder mens hu var her, tenkte ikke over akkurat det Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 FLY ON THE WINGS OF LOVEFlayyh baby, flaaaaaaiiiayyyh.. Elzk. Jeg var en av dem som kjøpte CD-en etter Eurovision Song Contest 2000. Jeg hørte på den en gang, og ble mobbet for det i fem år før jeg kvittet meg med den. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Ugh! Jeg fikser ikke Grosvold, av en eller annen grunn. Tam erstatning for Skavland. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg var en av dem som kjøpte CD-en etter Eurovision Song Contest 2000. Jeg hørte på den en gang, og ble mobbet for det i fem år før jeg kvittet meg med den. *Notere ned og prøve å finne ut mer om fargoth* Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 biril, hu har nettopp fylt 20.Tok ingen bilder mens hu var her, tenkte ikke over akkurat det Ba du at puppene hennes skulle slutte å stirre på øynene dine? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 FLY ON THE WINGS OF LOVEFlayyh baby, flaaaaaaiiiayyyh.. Elzk. Jeg var en av dem som kjøpte CD-en etter Eurovision Song Contest 2000. Jeg hørte på den en gang, og ble mobbet for det i fem år før jeg kvittet meg med den. Jeg falt pladask for den låta. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Ugh! Jeg fikser ikke Grosvold, av en eller annen grunn. Tam erstatning for Skavland. Ikke jeg heller, men i kveld handler det om TPB-greier så skal se på. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Ugh! Jeg fikser ikke Grosvold, av en eller annen grunn. Tam erstatning for Skavland. Ikke jeg heller, men i kveld handler det om TPB-greier så skal se på. +1 Jeg ser aldri på TV. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Ugh! Jeg fikser ikke Grosvold, av en eller annen grunn. Tam erstatning for Skavland. Ikke jeg heller, men i kveld handler det om TPB-greier så skal se på. Jeg også, men det irriterer meg fortsatt grenseløst at det er henne som sitter der. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Ikke jeg heller, men i kveld handler det om TPB-greier så skal se på. Enig. +1 Jeg ser aldri på TV. Ikke jeg heller. Eneste jeg ser på er frokosttv eller hva det heter. Det er koselig (vedder på at jeg kommer til å bli mobba for dette i 5 år) Jeg også, men det irriterer meg fortsatt grenseløst at det er henne som sitter der. Hun er jo snax da. Pene jur har hun også. Pent ansikt og kroppsform for å være så langt opp i åra som hun. I'd hit it. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 biril, hu har nettopp fylt 20.Tok ingen bilder mens hu var her, tenkte ikke over akkurat det Ba du at puppene hennes skulle slutte å stirre på øynene dine? He he, nei. Var prat om gamle dager, sommerferiene vi hadde sammen som små, samme pratet om at vi må møtes oftere, og planlegging av å ta noen pils sammen i Trondhjem på onsdag og torsdag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg ser aldri på TV. Sjeldent her og. PCen tar opp for mye av tia. I går så jeg på Ungkaren i noen minutter. Jævlig heldig egentlig, bare er i et palass så kommer tjue chicks så kan han velge. Samtidig litt kjipt på en måte da.. han "må" liksom velge mellom 20 stk. av hele verden. Ikke jeg heller. Eneste jeg ser på er frokosttv eller hva det heter. Det er koselig HAHAHA. Det er kjedelig det! point and laugh! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg også, men det irriterer meg fortsatt grenseløst at det er henne som sitter der. Hun er jo snax da. Pene jur har hun også. Pent ansikt og kroppsform for å være så langt opp i åra som hun. I'd hit it. What?! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Sjeldent her og. PCen tar opp for mye av tia. I går så jeg på Ungkaren i noen minutter. Jævlig heldig egentlig, bare er i et palass så kommer tjue chicks så kan han velge. Samtidig litt kjipt på en måte da.. han "må" liksom velge mellom 20 stk. av hele verden. Han må ikke velge en av de, for et år siden eller noe så var det en ungkar som ikke valgte i finalen. De damene og vett, han ble vel for usikker. De'anna eller noe sånt og ei annen jente. Flott hun; tror hun hadde ungkarskvinnen eller noe sånt forleden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg også, men det irriterer meg fortsatt grenseløst at det er henne som sitter der. Hun er jo snax da. Pene jur har hun også. Pent ansikt og kroppsform for å være så langt opp i åra som hun. I'd hit it. What?! HE'S TROLLIN' U. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg har ikke TV på rommet. Eller, jeg har TV, men den er kun koblet til PC og PS3 og diverse andre konsoller. Poenget er at jeg aldri ser på TV-TV. Liker heller å laste ned/kjøpe/leie det jeg skal se i stedet for å måtte være avhengig av å følge en timeplan. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls trolling Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Liker heller å laste ned/kjøpe/leie det jeg skal se i stedet for å måtte være avhengig av å følge en timeplan. Haha ..... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 HE'S TROLLIN' U. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg