fargoth Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Chevrolet Astrovan, nå også for den gjennomsnittlige amerikaner Stakkar. Håper han får det litt bedre. Må være trist å være så stor. Jeg tror jeg så han på tv for en liten stund tilbake, der han slanka seg helt ned til rundt 100kg og så opp igjen til 300-400. Utrolig kjipt... Jeg lurer på hvorfor han ikke bruker pengene på gastroplastisk kirurgi i stedet? Han har nok gjort det. Men etter det er det høy sjangs for å legge på seg igjen osv., så de fleste som gjør det har nok ikke så veldig lang tid før de blåses opp igjen. Slik jeg har forstått det er det umulig å legge på seg når man utfører operasjoner som snørper sammen magesekken. Da får man metthetsfølelsen etter et langt mindre inntak enn tidligere, og det er fysisk umulig å få plass til like mye mat som tidligere. Nå har jeg ikke mer info om dette enn fra diverse dokumentarer, men slik jeg har forstått det er disse inngrepene permanente også? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Chevrolet Astrovan, nå også for den gjennomsnittlige amerikaner Stakkar. Håper han får det litt bedre. Må være trist å være så stor. Jeg tror jeg så han på tv for en liten stund tilbake, der han slanka seg helt ned til rundt 100kg og så opp igjen til 300-400. Utrolig kjipt... Jeg lurer på hvorfor han ikke bruker pengene på gastroplastisk kirurgi i stedet? Han har nok gjort det. Men etter det er det høy sjangs for å legge på seg igjen osv., så de fleste som gjør det har nok ikke så veldig lang tid før de blåses opp igjen. Slik jeg har forstått det er det umulig å legge på seg når man utfører operasjoner som snørper sammen magesekken. Da får man metthetsfølelsen etter et langt mindre inntak enn tidligere, og det er fysisk umulig å få plass til like mye mat som tidligere. Nå har jeg ikke mer info om dette enn fra diverse dokumentarer, men slik jeg har forstått det er disse inngrepene permanente også? Er ikke helt trygg på dette feltet, men etter å ha sett dokumentaren på tv'n, så husker jeg at det var en stor sjangs og mye lettere å legge på seg selvom magesekken var på størrelse med en nøtt. Endret 6. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Passord til viktige ting er 12 siffer med tall,caps og hele pakka Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Som en liten fun fact fulgte jeg angrepet på den kristne datingsiden som ble gjort i regi av /b/ Sykt. Satt nettopp å forklarte nettvett regler for familien min og tok angrepet på singles.org som et eksempel. (5 minutter siden). Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 The Prophet -> The Law Of Attraction Jeg tror på det.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 bert-bertsangen må lastes ned Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 The Prophet -> The Law Of Attraction Jeg tror på det.. Hoho Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) The Prophet -> The Law Of Attraction Jeg tror på det.. Jeg tror på.. Etter å ha sett "The secret" samt et akkompagnerende showet til Oprah sitter jeg selv med flere etiske problemstillinger rundt konseptet enn jeg har svar. Hva med de som bare tenker positivt men allikevel lever et helt liv i ulykke? Er det deres egen feil? Endret 6. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Fy søren, den siste timen har vært en av de beste på lenge Jeg hadde verdens søteste jente på rommet mitt ^^ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 FLY ON THE WINGS OF LOVEFlayyh baby, flaaaaaaiiiayyyh.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Fy søren, den siste timen har vært en av de beste på lenge Jeg hadde verdens søteste jente på rommet mitt ^^ Ur mom? U know the rule-pics or it didn't happen.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Gammel er hun da? Hmm..litt slemt. FÅ SE BILDE DA! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Fy søren, den siste timen har vært en av de beste på lenge Jeg hadde verdens søteste jente på rommet mitt ^^ No pic no proof Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Fy søren, den siste timen har vært en av de beste på lenge Jeg hadde verdens søteste jente på rommet mitt ^^ Ble det noe kladding og tafsing? Endret 6. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 FLY ON THE WINGS OF LOVEFlayyh baby, flaaaaaaiiiayyyh.. Elzk. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Fy søren, den siste timen har vært en av de beste på lenge Jeg hadde verdens søteste jente på rommet mitt ^^ Ur mom? U know the rule-pics or it didn't happen.. Ble det noe kladding og tafsing? Litt feilsøking kanskje? edit: (Hva mente jeg med det?!) Endret 6. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Fy søren, den siste timen har vært en av de beste på lenge Jeg hadde verdens søteste jente på rommet mitt ^^ Ur mom? U know the rule-pics or it didn't happen.. Ble det noe kladding og tafsing? Null kladding og null tafsing. Bare prating, men likevel var det utrolig koselig, for jeg har ikke sett henne siden i fjor sommer. Da jeg fulgte henne til stasjonen hvor foreldra og søstra sku plukke henne opp før de dro videre nordover, var det litt vemodig, men var hyggelig å prate med resten av familien også, de har jeg ikke sett på 3-4 år ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg