Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter 50 Mephisto-runs burde kvinne/jente med nerd-fetish droppe. Bare pass på at ingen looter henne før deg. Fra spøk til revolver. Jeg håper da det finnes en pen, men ikke minst intelligent jente/kvinne der ut som kan tenke seg en litt nerdete meg.¨Hadde jo vært synd om det ikke fantes noen.... ^^ En bonus ville vært om denne jenta var like nerdete og liker å spille Mario Kart. :-)

Lenke til kommentar

Men hallo da, hvis man har en flott personlighet og masse sjarm kommer man laaangt. Jeg blir oftere betatt av nerder med personlighet enn hotties uten...

Mariokart?? :D :D Snart skal jeg kjøpe det til min wii

Endret av Lise04
Lenke til kommentar
Men hallo da, hvis man har en flott personlighet og masse sjarm kommer man laaangt. Jeg blir oftere betatt av nerder med personlighet enn hotties uten...

Mariokart?? :D :D Snart skal jeg kjøpe det til min wii

Du lurer ingen.

Tosk, hva vet du om det?

Lenke til kommentar

Awwww. Jeg har også lyst på Wii, men venter til neste generasjon før jeg kjøper meg en ny Nintendo-konsoll. Må få meg jobb og slikt først nemlig, og kan like gjerne vente til neste generasjon om to år. Ellers må det bare sies at jeg fortsatt har Nintendo 64-konsollen, tre kontroller og Mario Kart 64. ^^ Super Mario Kart (til SNES) var forsåvidt bra det, men må si at 64-versjonen er min all time favoritt til nå. Men MK: Double Dash til GameCube står også ganske høyt. Bare synd jeg solgte GameCubern min. :\

Men alle jenter med nerde-fetish må bare komme på besøk i Bergen. :-D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...