Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nie overser meg på msn :(

Gjorde jeg ikke, men ubuntu gir ikke lyd fra seg når noen sier noe. oO

Du kan foresten finne frem laderen til kameraet mitt, og få ladet batteriet, du. Så har jeg noe å gjøre på i morgen (regner liksom litt med at jeg ikke får dra hjem mens du er på jobb).

Og jeg kjeder meg. Ikke noen som har lyst til å gi meg en setning eller ett tema eller noe å skrible ned en novelle eller noe ut fra? Jeg føler for å skrive igjen, noe jeg ikke har gjort på snart ett år, så jeg er litt ute av trening med den kreative "finne-på-noe-vetigt"-delen.

Lenke til kommentar
Nie overser meg på msn :(

Gjorde jeg ikke, men ubuntu gir ikke lyd fra seg når noen sier noe. oO

Du kan foresten finne frem laderen til kameraet mitt, og få ladet batteriet, du. Så har jeg noe å gjøre på i morgen (regner liksom litt med at jeg ikke får dra hjem mens du er på jobb).

Og jeg kjeder meg. Ikke noen som har lyst til å gi meg en setning eller ett tema eller noe å skrible ned en novelle eller noe ut fra? Jeg føler for å skrive igjen, noe jeg ikke har gjort på snart ett år, så jeg er litt ute av trening med den kreative "finne-på-noe-vetigt"-delen.

Bare unnskyldninger med deg jo! pizza snart?

Du kan skrive om Småbrødre!

Lenke til kommentar
Nå har jeg loket på diskusjon.no's nettbybrukere. Har fått veldig mye nyttig (privat) informasjon ang. de fleste aktive brukere her.
Det er utrolig hva en kan pusle sammen dersom en får tak i bare et par fragmenter av nøkkelinformasjon. Nettsikkerhet er viktig som aldri før.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...