Sondre Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Se filmen hos Youtube Sitèrer denne. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Dropp streken over e'en, gutt. Sitere. Siterer. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Når du sier det, så jeg tenkte jeg meg ikke helt om der. Men whatevah, shit happens, people change, but life goes on. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nie overser meg på msn Gjorde jeg ikke, men ubuntu gir ikke lyd fra seg når noen sier noe. oO Du kan foresten finne frem laderen til kameraet mitt, og få ladet batteriet, du. Så har jeg noe å gjøre på i morgen (regner liksom litt med at jeg ikke får dra hjem mens du er på jobb). Og jeg kjeder meg. Ikke noen som har lyst til å gi meg en setning eller ett tema eller noe å skrible ned en novelle eller noe ut fra? Jeg føler for å skrive igjen, noe jeg ikke har gjort på snart ett år, så jeg er litt ute av trening med den kreative "finne-på-noe-vetigt"-delen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Når du sier det, så jeg tenkte jeg meg ikke helt om der. Men whatevah, shit happens, people change, but life goes on. yeah man Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nie overser meg på msn Gjorde jeg ikke, men ubuntu gir ikke lyd fra seg når noen sier noe. oO Du kan foresten finne frem laderen til kameraet mitt, og få ladet batteriet, du. Så har jeg noe å gjøre på i morgen (regner liksom litt med at jeg ikke får dra hjem mens du er på jobb). Og jeg kjeder meg. Ikke noen som har lyst til å gi meg en setning eller ett tema eller noe å skrible ned en novelle eller noe ut fra? Jeg føler for å skrive igjen, noe jeg ikke har gjort på snart ett år, så jeg er litt ute av trening med den kreative "finne-på-noe-vetigt"-delen. Bare unnskyldninger med deg jo! pizza snart? Du kan skrive om Småbrødre! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Få med dere dette i kveld. (VG Nett) Platebransjen raser mot NRK-programmet «Grosvold» etter at nordmannen tilknyttet fildelingssiden The Pirate Bay er invitert til studio i kveldens program. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hum. Skal jeg gidde å gå en time for å få kjøpt Empire: Total War i dag? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nå har jeg loket på diskusjon.no's nettbybrukere. Har fått veldig mye nyttig (privat) informasjon ang. de fleste aktive brukere her. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Seff skal du det. E:TW må bare være bra. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hopprenn og tippeliga til neste helg, mye å se frem til den helga gitt Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 The Prophet:Fant du meg da? Deg er vel en av de eneste jeg ikke har funnet ennå. Men tar meg vel maks 5 minutter å finne deg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nå har jeg loket på diskusjon.no's nettbybrukere. Har fått veldig mye nyttig (privat) informasjon ang. de fleste aktive brukere her.Det er utrolig hva en kan pusle sammen dersom en får tak i bare et par fragmenter av nøkkelinformasjon. Nettsikkerhet er viktig som aldri før. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 The Prophet:Fant du meg da? Deg er vel en av de eneste jeg ikke har funnet ennå. Men tar meg vel maks 5 minutter å finne deg. du har ikke funnet meg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 The Prophet:Fant du meg da? Deg er vel en av de eneste jeg ikke har funnet ennå. Men tar meg vel maks 5 minutter å finne deg. Hint: Jeg er fan av The Prodigy. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er utrolig hva en kan pusle sammen dersom en får tak i bare et par fragmenter av nøkkelinformasjon. Nettsikkerhet er viktig som aldri før. Ja, helt enig. du har ikke funnet meg Joda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg