Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Feil. DNFK = Din Næringskilde For Kvalitet Win. Feil. DNFK = Der Nerder Forguder Kvantitet Win. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Den Nye Fargoth Klanen. Sammen vil vi gjenopprette forumet til sine glansdager. Meld dere inn, folks. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 DNFK Der Norge Får Kunnskap Den Nye Fargoth Klanen. Sammen vil vi gjenopprette forumet til sine glansdager. Meld dere inn, folks. Signed! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Den Nye Fargoth Klanen. Sammen vil vi gjenopprette forumet til sine glansdager. Meld dere inn, folks. Signed Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 4 sider spam siden sist jo.. Med 50 innlegg per side. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Den Nye Fargoth Klanen. Sammen vil vi gjenopprette forumet til sine glansdager. Meld dere inn, folks. Diskusjon was never good anyways Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 DNFK er definisjonen på det motsatte av kvalitet. Kommer vel ann på øyet som ser det Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 4 sider spam siden sist jo.. Med 50 innlegg per side. Dnfk er bare spam. DNFK er definisjonen på det motsatte av kvalitet. Kommer vel ann på øyet som ser det Det er kvanitet > kvalitet uansett hvilke briller man har på. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Stikker til Oslo, snakkes i kveld! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Stikker til Oslo, uff da. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Stikker til Oslo Uff. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 4 sider spam siden sist jo.. Med 50 innlegg per side. DNFK har tapt seg. Skremmende lite spam i forhold til hva det var i starten. Ikke fordi, det er litt naturlig når flere av de på topp 10 listen har skaffet seg ett liv. Jeg må bare tilstå at jeg er litt sjokket over at jeg faktisk fremdeles ligger på 7. plass, og jeg har ikke vært aktiv her på mange, mange måneder. x) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 4 sider spam siden sist jo.. Med 50 innlegg per side. DNFK har tapt seg. Skremmende lite spam i forhold til hva det var i starten. Ikke fordi, det er litt naturlig når flere av de på topp 10 listen har skaffet seg ett liv. Jeg må bare tilstå at jeg er litt sjokket over at jeg faktisk fremdeles ligger på 7. plass, og jeg har ikke vært aktiv her på mange, mange måneder. x) Slapp av, jeg jobber meg sakte men sikkert oppover Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 DNFK har tapt seg. Skremmende lite spam i forhold til hva det var i starten.. Agreed. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg sovner, og dette skjer? Huff. SAVN! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 AT LAST, DINNER. Good riddens. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg sovner, og dette skjer? Huff. SAVN! Du var jo ikke aktiv her da engang Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 vel, jo som du ser var det der i 2008! mao aktiv! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Slapp av, jeg jobber meg sakte men sikkert oppover Jeg kan ikke si at det virker betryggende på noe vis. Spamminga i starten av tråden var bare bedre enn spammingen nå. Jeg skulle heller følt meg litt mer betrygget om de på topp 10 plutselig hadde mistet livene sine, igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg