Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moi har en fin kniv, som dessverre har et noe flekkete knivblad. Dette er en kniv som betyr mye for meg da jeg fikk den av bestefar få år før han døde. Dermed tenkte jeg at jeg skulle få "pusset den opp". dessverre har jeg ingen knivsliper beregnet til å slipe hele knvivbladet med. Så jeg lurte på om noen av dere smarte kafeegjengere vet hvor man kan fine en håndholdt knivsliper av den manuelle typen. Snakker rett og slett om en enkel steinblokk av passende steinsort (sandstein) som jeg kan sitte og slipe kniven med.

Og så et bilde for all to see:

post-51936-1200865470_thumb.jpg

Lenke til kommentar
DIablo II er forresten er av de beste spillene jeg har prøvd :)

Når spillet først kom ut, og jeg og brodern kjøpte hver vår kopi, var spillet jekla creepy. Ikke så rart med tanke på at jeg ikke var veldig gamle pjokken. 12 år kanskje... Men ble mer sikker på spillet etterhvert, likte spesielt å lane med broderen da det var litt mindre skummelt. ^^ Men var absolutt artig. Men alt dette multiplayer maset og all mephisto-, diablo- og bhaal-runing-en synes jeg fort ble noe mas. Så holdt meg for det meste til singleplayer, hvor utstyr ikke er alt i verden.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gris klarer du å være på egenhånd!

:tease:

Eeeey!

Jeg vurderer sterkt å bli fornærmet, her! xD

hvor nerd må en gutt være for at en jente ikke dater han?
Du spør litt feil. Du må spørre noe ala dette:

"Hvor lite nerd må en gutt være for at ingen vil date ham", "Hvor ikke-nerd må en gutt være for at ingen vil date ham".

Lenke til kommentar
hvor nerd må en gutt være for at en jente ikke dater han?

Tja, varierer veldig.

Noen jenter er tards, og går inn for å ikke date nerder. (de er TARDS!) :)

Ellers har du alle de andre, som ser på personligheten.

+ Unni, som faktisk tenner på at folk snakker nerdete ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...