Nie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ble vel litt mas. var heldigvis ikke så rotete som sist Mas ja, kjenner til det. x) Foreldre, de er faktisk ikke fysisk i stand til å -ikke- mase om de ser rot. xD Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Moi har en fin kniv, som dessverre har et noe flekkete knivblad. Dette er en kniv som betyr mye for meg da jeg fikk den av bestefar få år før han døde. Dermed tenkte jeg at jeg skulle få "pusset den opp". dessverre har jeg ingen knivsliper beregnet til å slipe hele knvivbladet med. Så jeg lurte på om noen av dere smarte kafeegjengere vet hvor man kan fine en håndholdt knivsliper av den manuelle typen. Snakker rett og slett om en enkel steinblokk av passende steinsort (sandstein) som jeg kan sitte og slipe kniven med. Og så et bilde for all to see: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg ser en film om gamle dager. Hvorfor får alltid kjerringen tuberkulose i sånne filmer? Og mannen blir skutt eller noe. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg ser en film om gamle dager. Hvorfor får alltid kjerringen tuberkulose i sånne filmer? Og mannen blir skutt eller noe. Fordi ting var vanskeligere i gamledager. Og det er kjedelig når alle har det bra Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Snorre: Random jakt og fiske-butikk? x) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Tenker på en slipestein alla det barbaren i Diablo II character selection-screenen har: Se filmen hos Youtube Helt latterlig at noen har lagt ut dette, men samtidig utrolig tidig at jeg fant akkurat det jeg lette etter. ^^ Edit: @ Nie: Aye, skal sjekke det i morgen eller noe. Endret 20. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 DIablo II er forresten er av de beste spillene jeg har prøvd Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 DIablo II er forresten er av de beste spillene jeg har prøvd det er fordi Diablo2 er en klassiker, hadde demoen, og selv den var bra...Oo Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) DIablo II er forresten er av de beste spillene jeg har prøvd Når spillet først kom ut, og jeg og brodern kjøpte hver vår kopi, var spillet jekla creepy. Ikke så rart med tanke på at jeg ikke var veldig gamle pjokken. 12 år kanskje... Men ble mer sikker på spillet etterhvert, likte spesielt å lane med broderen da det var litt mindre skummelt. ^^ Men var absolutt artig. Men alt dette multiplayer maset og all mephisto-, diablo- og bhaal-runing-en synes jeg fort ble noe mas. Så holdt meg for det meste til singleplayer, hvor utstyr ikke er alt i verden. Endret 20. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Dere bare nerder, dere. x) Jeg forstår ca ingenting. Sånn, siden dere lurte på det. Noen som vil leke med meg? Vi kan leke sånn. GRIS, der man kaster ballen? Eller.no? x) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Gris klarer du å være på egenhånd! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 hvor nerd må en gutt være for at en jente ikke dater han? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Noen som vil leke med meg? Vi kan leke sånn. GRIS, der man kaster ballen? Eller.no? x) Hva med... Hva med, hva med... Nei? Slask: Ca 1000. Endret 20. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 hvor nerd må en gutt være for at en jente ikke dater han? Det finnes jenter med nerdefetisj Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det finnes jenter med nerdefetisj Men de har en dropchance på 0.03 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Gris klarer du å være på egenhånd! Eeeey! Jeg vurderer sterkt å bli fornærmet, her! xD hvor nerd må en gutt være for at en jente ikke dater han?Du spør litt feil. Du må spørre noe ala dette:"Hvor lite nerd må en gutt være for at ingen vil date ham", "Hvor ikke-nerd må en gutt være for at ingen vil date ham". Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 hvor nerd må en gutt være for at en jente ikke dater han? Tja, varierer veldig. Noen jenter er tards, og går inn for å ikke date nerder. (de er TARDS!) Ellers har du alle de andre, som ser på personligheten. + Unni, som faktisk tenner på at folk snakker nerdete ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Men de har en dropchance på 0.03 Du må lete bedre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg