Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

HVORDAN skal jeg begynne på jobbsøknad? :( Ser på en mal at man skal begynne med å skrive hvor man har sett stillingsannonse, men det er ingen stillingsannonse jeg har sett. Neste punkt på lista er personalia. I eksempelsøknaden står det alder, sivil status, bosted, antall barn osv. Faan. :p Hater jobb.
Hei Niels

Ser at du har en ettersøkt jobb som kommentator ute, og søker herved på denne utsøkte jobben.

Kan starte med å fortelle litt om meg selv, jeg er nettop fyllt 17 år, går på vidregående skole i Drammen på media linjen på Akademiet VGS. Jeg har en ekstrem interesse for fotball og alt som gjelder det, så på fotball kunnskap er det ingenting å ta meg på, jeg har også tatt trener 1 kurs, og venter på et guttelag jeg eventuelt kan trene. Fotball er en sport som virkelig engasjerer meg og jeg har mine favoritt lag (Manchester United og Alta IF) og enkelte hatlag som jeg ikke nevner.

Jeg kommer opprinnelig fra Alta, så har nord norsk tale på språket mitt. Så med mindre du hater nord norske kommentatorer, så skal det heller ikke være noen hindring for meg.

Til slutt vil jeg si at du kanskje tror at jeg er for ung til å søke på en så krevende og bra jobb, men jeg søker fordi jeg mener jeg har det som skal til for å bli en bra fotball kommentator.

Vis du vil ha intervju med meg i nærmeste framtid, så er jeg alltid tilgjengelig på telefon 984 413 52.

Håper på positivt svar

Mvh Steffen Eriksen Haneboe

Slik så min forrige ut, fikk nesten jobben :p

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke lov til å ha skype en gang på jobben. Fylket er nazi -.-"

Jeg vil ha kontakt med omverdenen.. ><

Edit : dvs, jeg har , men får ikke logget på grunnet stengte porter -.-"

Her er msn bare åpent i friminuttet. :ermm:

Dog, noen som vet om en gratis SOCKS4 eller 5 proxy jeg kan bruke? =D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
HVORDAN skal jeg begynne på jobbsøknad? :( Ser på en mal at man skal begynne med å skrive hvor man har sett stillingsannonse, men det er ingen stillingsannonse jeg har sett. Neste punkt på lista er personalia. I eksempelsøknaden står det alder, sivil status, bosted, antall barn osv. Faan. :p Hater jobb.
Hei Niels

Ser at du har en ettersøkt jobb som kommentator ute, og søker herved på denne utsøkte jobben.

Kan starte med å fortelle litt om meg selv, jeg er nettop fyllt 17 år, går på vidregående skole i Drammen på media linjen på Akademiet VGS. Jeg har en ekstrem interesse for fotball og alt som gjelder det, så på fotball kunnskap er det ingenting å ta meg på, jeg har også tatt trener 1 kurs, og venter på et guttelag jeg eventuelt kan trene. Fotball er en sport som virkelig engasjerer meg og jeg har mine favoritt lag (Leeds United og Alta IF) og enkelte hatlag som jeg ikke nevner.

Jeg kommer opprinnelig fra Alta, så har nord norsk tale på språket mitt. Så med mindre du hater nord norske kommentatorer, så skal det heller ikke være noen hindring for meg.

Til slutt vil jeg si at du kanskje tror at jeg er for ung til å søke på en så krevende og bra jobb, men jeg søker fordi jeg mener jeg har det som skal til for å bli en bra fotball kommentator.

Vis du vil ha intervju med meg i nærmeste framtid, så er jeg alltid tilgjengelig på telefon 984 413 52.

Håper på positivt svar

Mvh Steffen Eriksen Haneboe

:dremel:

Sånn. Med min lille fix, hadde du fått jobben :)

Lenke til kommentar

*SØKNAD*

:ermm::ermm:

Lenke til kommentar

*SØKNAD*

:ermm::ermm:

Høyt profilert jobb hvor de egentlig søkte erfarne kommentatorer ;) Så nesten er mer enn godt nok på den :)

Lenke til kommentar

Noen tips:

http://www.dagbladet.no/dinside/2001/05/30/260944.html

http://www.jobbsøk.no/soknad/

http://www.finnstillinger.no/mal_jobbsoekn..._soeknader.html

Slike formaliteter som du nevner her er ikke nødvendigvis så viktige. Jeg antar det er en deltidsstilling eller sommerjobb av noe slag du søker på?

Bare skriv kort om tidligere arbeidserfaring, og motivasjonen til for å søke på akkurat denne jobben. Du kan også gå inn på spesifikke aspekter av jobben du finner spennende, om det passer seg. Det viktige er at du fremstår som om du har en geniun interesse for stillingen. Videre er det viktig å fremstå som ordentlig og imøtekommende.

Ikke gjør som Sameboe, altså.

Så med mindre du hater nord norske kommentatorer, så skal det heller ikke være noen hindring for meg.

Ikke rart du ikke fikk jobben.

Lenke til kommentar
Ikke gjør som Sameboe, altså.
Så med mindre du hater nord norske kommentatorer, så skal det heller ikke være noen hindring for meg.

Ikke rart du ikke fikk jobben.

Nå var det vel the lack of experience som ødela for meg, her er svaret jeg fikk.

ei!

Viser til din interesse for å jobbe som kommentator i Fotball Media.

Vi har nå fått på plass det laget vi ønsker å jobbe videre med, og beklager at vi foreløpig ikke har funnet plass til deg i denne omgang.

Med vennlig hilsen

For Hallbjørn Saunes

Direktør Medieproduksjon

Fotball Media AS

Understreket at jeg kanskje får jobb der senere :)

Lenke til kommentar
Understreket at jeg kanskje får jobb der senere :)

Det at de sier de tar kanskje skal få plass, er ikke det samme som at du er sikret plass. Langt i fra faktisk..

Hvorfor det'a, liksom? Liksom er jo et ord jeg bruker hele tida, liksom. Da må jo det komme gjennom i søknaden, ass, liksom.

:roll:

Hahah. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...