Catkin Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Tegnestifter? Nei, nei, nei! Lange negler og "jeg skal ta den på, jeg!". Men jeg kjører ikke den selv..... Endret 20. januar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 noen flere som savner helgefølelsen? jeg har begynt på øsj ukefølelsen:( Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 o_O Det gjør vondt nederst i venstre lunge Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Tegnestifter? Nei, nei, nei! Lange negler og "jeg skal ta den på, jeg!". Men jeg kjører ikke den selv..... Sikker? Tror jeg hadde tatt den på selv jeg Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Funker ikke på folk som er forsiktige. Personlig så sunes jeg regnfrakk er en billig forsikring. Men om du har saboterte regnfrakker klare så nytter det ikke å være forsiktig vettu. Hm.. Godt poeng ^_^ Men tror jeg skal vente til jeg er ferdig med skolen og sånn før jeg begynner med saboteringen *vinke til* hihihi Endret 20. januar 2008 av dismayed Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 noen flere som savner helgefølelsen? jeg har begynt på øsj ukefølelsen:( Helgefølelse? Den har jeg ventet på lenge den... =/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 o_O Det gjør vondt nederst i venstre lunge Ring legen i morra Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 noen flere som savner helgefølelsen? jeg har begynt på øsj ukefølelsen:( Jeg savnet den siden helga begynte XD. Gruer meg alltid når jeg bare skal nyte helga. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Uff, jeg må komme meg hjem neste helg. Jeg klarer ikke enda en uke her Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 o_O Det gjør vondt nederst i venstre lunge Me 2 oO Jeg bare er sånn, av og til xD Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 noen flere som savner helgefølelsen? jeg har begynt på øsj ukefølelsen:( Jeg savnet den siden helga begynte XD. Gruer meg alltid når jeg bare skal nyte helga. hater det. spesielt når ejg måtte opp halv 10 på en lørdag! fikk abre en sovedag...hater å starte tidlig...gud jeg hater det! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Er jeg den eneste som ikke er så glad i vafler her? Du er glad i min mors vafler. Utenom det: Mikkel Slask: Fikk du rydda før foreldrene dine kom? ^^ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Mikkel Slask: Fikk du rydda før foreldrene dine kom? ^^ Nei, jeg stod ikke opp før de kom heller. Ikke lurt Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Arrg, hvorfor kan jeg ikke sende MMS? Jeg får bare at det ikke er i hjemmenett. Det irriterer så utrolig. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Arrg, hvorfor kan jeg ikke sende MMS? Jeg får bare at det ikke er i hjemmenett. Det irriterer så utrolig.Hva kan jeg gjøre? MMS, hjemmenett WTF!!!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Arrg, hvorfor kan jeg ikke sende MMS? Jeg får bare at det ikke er i hjemmenett. Det irriterer så utrolig.Hva kan jeg gjøre? Fint om du kan starte å åpne egne tråder for alle disse spørsmålene . Svaret er: Gå inn i meldingsinnstillingene på din mobiltelefon. Der står det noe om "tillat sending og mottak" - den skal byttes fra "bare i hjemmenett" til "Alltid" eller "ja". Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ja glemte og si at det var snakk om det jævla mobilen *Har hatt en dårlig dag* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Nei, jeg stod ikke opp før de kom heller. Ikke lurt Ooooh, høres lite bra ut. x) Hvordan tok de det? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ooooh, høres lite bra ut. x)Hvordan tok de det? Ble vel litt mas. var heldigvis ikke så rotete som sist Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Arrg, hvorfor kan jeg ikke sende MMS? Jeg får bare at det ikke er i hjemmenett. Det irriterer så utrolig.Hva kan jeg gjøre? Fint om du kan starte å åpne egne tråder for alle disse spørsmålene . Svaret er: Gå inn i meldingsinnstillingene på din mobiltelefon. Der står det noe om "tillat sending og mottak" - den skal byttes fra "bare i hjemmenett" til "Alltid" eller "ja". Skal huske det til neste gang Får prøve mer i morgen, har et forbannet Studie arbeid og gjør ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg