Datasmurf Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Tror jeg kjøper de bøkene, Gapwick ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Leste et sted at jobbsøknaden bør være "fresh" men ikke for "crazy". Åssen skal jeg gjøre det, da? -.- Help me! Legg ved et smådristig bilde av deg selv. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Tror jeg kjøper de bøkene, Gapwick ^^ Du kommer nok ikke til å angre. Litt synd at de ikke har trebindssamlevoluet på lager, da. Men det er kanskje like greit, om du skulle ha lyst på litt bærbart lesestoff. Det visst flere her på forumet som liker serien: "The Black Jewels trilogien av Anne Bishop. Fantasy som utklasserer det meste jeg har lest. LOTR kan ta seg en bollepose eller tre..." Som jeg har skrevet flere steder før, verdens beste fantasy serie. Endret 6. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 jeg leser "the game" av neill strauss for tida Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Søte lille nøffen da gett! Clicky Har skikkelig lyst på en minigris, fremdeles jeg altså. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 jeg leser "the game" av neill strauss for tida Var det du som hadde den PUA-bloggen? Eller var det den andre samen? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Gapwick: grattis. Takk. Hva har skjedd? Endret 6. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 jeg leser "the game" av neill strauss for tida Var det du som hadde den PUA-bloggen? Eller var det den andre samen? NOT ME Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Som om jeg ikke har nok å lese for tiden, så har jeg nett kjøpt fire til Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) NOT ME Ok. Litt merkelig, egentlig. De fleste småguttene bestemmer seg ikke for å begynne sin karriere som den neste Mystery før etter at de har lest The Game. Eller, kanskje han bare leser den igjen? Det har du rett i, Knewt! Takk igjen. Endret 6. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 NOT ME Ok. Litt merkelig, egentlig. De fleste småguttene bestemmer seg ikke for å begynne sin karriere som den neste Mystery før etter at de har lest The Game. Eller, kanskje han bare leser den igjen? Det har du rett i, Knewt! Takk igjen. Tror du ikke tullingen skaffet seg dame rett etter den bloggen ble opprettet Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 NOT ME Ok. Litt merkelig, egentlig. De fleste småguttene bestemmer seg ikke for å begynne sin karriere som den neste Mystery før etter at de har lest The Game. Eller, kanskje han bare leser den igjen? Det har du rett i, Knewt! Takk igjen. Tror du ikke tullingen skaffet seg dame rett etter den bloggen ble opprettet jeg skal fortsatt bli guru en dag, men må bare være litt mer forsiktig for å nå målet nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Samer Oh well, jeg har Pokémon å se og vin å drikke mens jeg venter på at tremenningen min skal komme med toget fra Trondhjem. Gleder meg til å se henne igjen, har ikke sett a siden i fjor sommer Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 HVORDAN skal jeg begynne på jobbsøknad? Ser på en mal at man skal begynne med å skrive hvor man har sett stillingsannonse, men det er ingen stillingsannonse jeg har sett. Neste punkt på lista er personalia. I eksempelsøknaden står det alder, sivil status, bosted, antall barn osv. Faan. Hater jobb. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Hva er vel gøy med msn på skolen, når det ikke er noen på msn? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Jeg får ikke lov til å ha skype en gang på jobben. Fylket er nazi -.-" Jeg vil ha kontakt med omverdenen.. >< Edit : dvs, jeg har , men får ikke logget på grunnet stengte porter -.-" Endret 6. mars 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg