Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg kjøper de bøkene, Gapwick ^^

Du kommer nok ikke til å angre. Litt synd at de ikke har trebindssamlevoluet på lager, da. Men det er kanskje like greit, om du skulle ha lyst på litt bærbart lesestoff.

Det visst flere her på forumet som liker serien:

"The Black Jewels trilogien av Anne Bishop. Fantasy som utklasserer det meste jeg har lest. LOTR kan ta seg en bollepose eller tre..."

Som jeg har skrevet flere steder før, verdens beste fantasy serie.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
NOT ME :ermm:

Ok.

Litt merkelig, egentlig. De fleste småguttene bestemmer seg ikke for å begynne sin karriere som den neste Mystery før etter at de har lest The Game. Eller, kanskje han bare leser den igjen?

Det har du rett i, Knewt! Takk igjen.

Tror du ikke tullingen skaffet seg dame rett etter den bloggen ble opprettet :roll:

Lenke til kommentar
NOT ME :ermm:

Ok.

Litt merkelig, egentlig. De fleste småguttene bestemmer seg ikke for å begynne sin karriere som den neste Mystery før etter at de har lest The Game. Eller, kanskje han bare leser den igjen?

Det har du rett i, Knewt! Takk igjen.

Tror du ikke tullingen skaffet seg dame rett etter den bloggen ble opprettet :roll:

jeg skal fortsatt bli guru en dag, men må bare være litt mer forsiktig for å nå målet nå :p

Lenke til kommentar

HVORDAN skal jeg begynne på jobbsøknad? :( Ser på en mal at man skal begynne med å skrive hvor man har sett stillingsannonse, men det er ingen stillingsannonse jeg har sett. Neste punkt på lista er personalia. I eksempelsøknaden står det alder, sivil status, bosted, antall barn osv. Faan. :p Hater jobb.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...