Lord Britishface Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Bøker? Kunne ikke funnet no LITT gøyere å snakke om? F.eks stein. Lazytown på Disney Channel nå. Skynd deg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Oooooooooooooh! LAAAAAAZYYYYY TÅÅÅÅÅVN!!!! Har ikke tv på jobb Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Og jeg er veldig frista til å svi enda mer på en drøss med bøker jeg sikler på Forståelig. Jeg holdt på å skulle kjøpe hele Foundation-serien til Isaac Asimov, men heldigvis (?) hadde de ikke bok nummer to på lager. Ooh, jeg er inne i en lettere historisk-periode for tiden og vil ha alt jeg finner om indianerne i Peru og Chile, samt om conquistadorenes herjinger, og alt sånt. Samt noen flere bøker av Isabel Allende Må få lest Åndenes hus snart. Og selvfølgelig, alskens fantasy som enten inneholder mørke, onde / kaotiske alver og / eller drager Bøker? Kunne ikke funnet no LITT gøyere å snakke om? F.eks stein. Ignoramus. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er litt sånn småkjølig her idag Oo Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er litt sånn småkjølig her idag Oo Det er da tar på seg jakken, som oss andre? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg har lest bøker! Alle Harry Potter-bøkene, Hardy-guttene og Betongrosene. Og andre bøker også, da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Du og du. Jeg skal dog ikke briefe med alt jeg har lest, så jeg holder kjeft og går og spiser frokost. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Regner med at Programvare (typen din) kan gi deg det Men.. jeg vil ha cheeseburger nååå. *gi cheesburger til* Om nom nom Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Og selvfølgelig, alskens fantasy som enten inneholder mørke, onde / kaotiske alver og / eller drager Ikke at den har så mye alver og drager, men har du lest The Black Jewels-serien? Mørk er den i alle fall. Book Depository selger dem for omkring fem pund stykket. Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Regner med at Programvare (typen din) kan gi deg det Men.. jeg vil ha cheeseburger nååå. *gi cheesburger til* Om nom nom Plz moar Tale Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg leste mange Grøsserne-bøker da jeg var liten, men i nyere tid kan jeg kun nevne "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy" og Knut Nærums "Krig". Andre bøker enn tegneserier i bokformat gidder jeg rett og slett ikke å lese. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Har lest de fire første Harry Potter pluss no annet rask Oo Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Har lest de fire første Harry Potter pluss no annet rask Oo Du kan jo ikke bare gi deg der! De blir jo bedre og bedre. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg leste til og med sjuern av Harry Potter på engelsk! Kjente jo ikke igjen noen av navna på andre enn hovedpersonene. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Du kan jo ikke bare gi deg der! De blir jo bedre og bedre. Helt til sisteboka skuffer noe så katastrofalt. Half-Blood Prince var høydepunktet for min del. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ganske enig. Jeg er også veldig glad i femmeren. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Og selvfølgelig, alskens fantasy som enten inneholder mørke, onde / kaotiske alver og / eller drager Ikke at den har så mye alver og drager, men har du lest The Black Jewels-serien? Mørk er den i alle fall. Book Depository selger dem for omkring fem pund stykket. Aldri hørt om. *sjekke ut* Ooh, Anne Bishop *lese nærmere* Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Leste et sted at jobbsøknaden bør være "fresh" men ikke for "crazy". Åssen skal jeg gjøre det, da? -.- Help me! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg