kanin333 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Regner med at Programvare (typen din) kan gi deg det Men.. jeg vil ha cheeseburger nååå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Regner med at Programvare (typen din) kan gi deg det Hu sa osteburger... ikke ostepølse... øhøhøhøøøø... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Regner med at Programvare (typen din) kan gi deg det Hu sa osteburger... ikke ostepølse... øhøhøhøøøø... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Oi, det var egentlig ganske gøy. Nå kan jeg se hvilken nasjonalitet som har best smak. Oioi! Der kom mitt eget kjøp opp! Det er forøvrig en fantastisk butikk. Nå som vi har Mammutsalg her i Norge er det cirka tre ganger så dyrt som på den nettsiden. Endret 6. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Yes man? Mhm. Og Ender's Game, American Gods og I, Robot. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ender's game Må få kjøpt meg noen nye bøker jeg også snart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Bøker? Noe sånn IRL-greier det? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 AFK-greier ja. Helt ubrukelig. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg kjøper altfor mange bøker. Får aldri tid til å lese dem. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Ender's game Må få kjøpt meg noen nye bøker jeg også snart Ah, den er bra, altså? Fint. Da anbefaler jeg Book Depository på det varmeste. Gratis frakt er noe av det beste som er å finne i denne verden. Det er helt der oppe sammen med første juledag, frokost på sengen og sommernetter. Endret 6. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Regner med at Programvare (typen din) kan gi deg det Men.. jeg vil ha cheeseburger nååå. *gi cheesburger til* Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 There is no IRL, only AFK! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Poff. Nitten hundre kroner borte vekk. Internett er et farlig sted. Endret 6. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvis ikke IRL eksisterer, hvor går man så når man blir AFK? En slags tilstand hvor tiden ikke eksisterer? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg kan informere om at tiden i aller høyeste grad eksisterer AFK... dessverre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Poff. Nitten hundre kroner borte vekk. Internett er et farlig sted. Jeg vet. Jeg svei 1200 spenn på filmer, CDer og vinyl i helga Og jeg er veldig frista til å svi enda mer på en drøss med bøker jeg sikler på AFK-greier ja. Helt ubrukelig. Det der er grunnen til at du ikke får mat, mens Lemon får. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Og jeg er veldig frista til å svi enda mer på en drøss med bøker jeg sikler på Forståelig. Jeg holdt på å skulle kjøpe hele Foundation-serien til Isaac Asimov, men heldigvis (?) hadde de ikke bok nummer to på lager. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Bøker? Kunne ikke funnet no LITT gøyere å snakke om? F.eks stein. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg