Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Alternativt la være å klø deg i øynene etter ha kutta opp chili... og ikke klø deg i nesa... Jeg klarte godt å gjøre begge delene forrige helg, noe jeg angret på.

Lenke til kommentar

Hahaha. Jeg sliter bare med å våkne, ikke noe annet. Ærlig talt, hvor mye rekker man å gjøre før ti på morran?

Og WhiteKnight: :lol: Jaja, du får slenge opp et bilde i RPP, så får vi se om det hjelper.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
Hahaha. Jeg sliter bare med å våkne, ikke noe annet. Ærlig talt, hvor mye rekker man å gjøre før ti på morran?

Og WhiteKnight: :lol: Jaja, du får slenge opp et bilde i RPP, så får vi se om det hjelper.

Mye, jeg har vært våken siden 7. ^^

Sitter på jobb og storkoser meg med kaffe ^^

Lenke til kommentar

YOU'RE TOO FAT, I CAN'T HEAR YOU!

Lenke til kommentar

YOU'RE TOO FAT, I CAN'T HEAR YOU!

Jeg er ganske tynn faktisk ^^

Så det så! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Morn morn alle sammen :)

Her stitter vi og hører på lærern som prater om et eller annet bibelgreier... Gleder meg til norsktimene senere i dag, for da skal vi først på biblioteket før vi skal på kafe hele gjengen :p

Og så blir det godt med helg :D

Så du kommer ikke innom kontoret altså? :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...