MrBjoern Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ikke foreløpig. MrBjoern Jammen daså. Øynene mine... gjør så vondt. Kva har du gjere mot dei? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Øynene mine... gjør så vondt. Du må ikke smøre tigerbalsam på øynene dine Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Øynene mine... gjør så vondt. Du skulle ha stirra litt på meg. Jeg er jo så behagelig å se på. Lindrer øynene dine fort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Alternativt la være å klø deg i øynene etter ha kutta opp chili... og ikke klø deg i nesa... Jeg klarte godt å gjøre begge delene forrige helg, noe jeg angret på. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Hahaha. Jeg sliter bare med å våkne, ikke noe annet. Ærlig talt, hvor mye rekker man å gjøre før ti på morran? Og WhiteKnight: Jaja, du får slenge opp et bilde i RPP, så får vi se om det hjelper. Endret 6. mars 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 314 minutter til vinterferie. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hahaha. Jeg sliter bare med å våkne, ikke noe annet. Ærlig talt, hvor mye rekker man å gjøre før ti på morran? Og WhiteKnight: Jaja, du får slenge opp et bilde i RPP, så får vi se om det hjelper. Mye, jeg har vært våken siden 7. ^^ Sitter på jobb og storkoser meg med kaffe ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hahaha. Jeg sliter bare med å våkne, ikke noe annet. Ærlig talt, hvor mye rekker man å gjøre før ti på morran? Og WhiteKnight: Jaja, du får slenge opp et bilde i RPP, så får vi se om det hjelper. Mye, jeg har vært våken siden 7. ^^ Sitter på jobb og storkoser meg med kaffe ^^ YOU'RE TOO FAT, I CAN'T HEAR YOU! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Har nok desverre ingen recent bilder for hånden (sitter på jobb), men om du tråler forumet litt finner du nok noe Og uansett, bilder klarer ikke fange den samme behagelige følelsen som du får ved å stirre IRL Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hahaha. Jeg sliter bare med å våkne, ikke noe annet. Ærlig talt, hvor mye rekker man å gjøre før ti på morran? Og WhiteKnight: Jaja, du får slenge opp et bilde i RPP, så får vi se om det hjelper. Mye, jeg har vært våken siden 7. ^^ Sitter på jobb og storkoser meg med kaffe ^^ YOU'RE TOO FAT, I CAN'T HEAR YOU! Jeg er ganske tynn faktisk ^^ Så det så! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg får glo på deg litt hos Mathias, da. Bør gjøre susen. Og Ghraag: FFFFFUU du ødela. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Haha! Joa ser frem til det (får starte drikkingen på toget da..) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) GJØR DET. Mimir og LueDotten gjorde det forrige gang, og de ble morsomme. Endret 6. mars 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg får glo på deg litt hos Mathias, da. Bør gjøre susen. Og Ghraag: FFFFFUU du ødela. Driter jeg i Jeg er i duste-humør i dag, så beklager på forhånd hvis jeg irriterer for mye ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Morn morn alle sammen Her stitter vi og hører på lærern som prater om et eller annet bibelgreier... Gleder meg til norsktimene senere i dag, for da skal vi først på biblioteket før vi skal på kafe hele gjengen Og så blir det godt med helg Så du kommer ikke innom kontoret altså? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Gleder meg til helg ja! Kommer hjem til dobbeltbunnet kebabpizza idag Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Fy søren så trøtt jeg er. Kom hjem rundt 3 inatt fra et mislykka skoleball. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Gleder meg til helg ja!Kommer hjem til dobbeltbunnet kebabpizza idag NAM! Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Gleder meg til helg ja!Kommer hjem til dobbeltbunnet kebabpizza idag Kebabpizza bare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg