Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 God morgen DNFK! Dette blir atter en kjedelig dag på jobb.. Yay! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 God morgen kafé. Kunne sove lenge i dag. Mhm. Lykkelige meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Søvn savnet Men jeg er vel fornøyd. Mtp. på hvor mye kjeks og ost jeg stappa i meg de siste timene kan jeg vel ikke klage Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jon Stewart er den skarpeste komikeren de har der borte. Husker innslaget der hele staffen gikk og grein fordi Bush hadde sluttet og de ikke kom til å ha noenting å lage saker om lengre. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Sånn. Det er siste gang jeg prøver å legge meg før 10, for å få 10 timer søvn. 4 døgn på rad nå, og det har ikke hjulpet en dritt. Nå er det døgning som gjelder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Du klarer ikke å høre på de tipsene vi gir? Du sover for mye, det er det som er problemet. Istedenfor og døgne anbefaler jeg deg å legge deg slik at du får ca. 7-8 timers søvn Jeg vil tro at du føler deg mer opplagt hvis du gjør det. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Du klarer ikke å høre på de tipsene vi gir?Du sover for mye, det er det som er problemet. Istedenfor og døgne anbefaler jeg deg å legge deg slik at du får ca. 7-8 timers søvn Jeg vil tro at du føler deg mer opplagt hvis du gjør det. Jeg klarer å høre på de, men ville allikevel prøve ut. Nå vet jeg HELT sikkert at det ikke funker, og at det bare er tull å legge seg så tidlig. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 God morgen DNFK! Dette blir atter en kjedelig dag på jobb.. Yay! God morgen til alle Og +1... Ytterst kjedelig -.-" Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Programvare Jeg ble kjørt til skolen i dag, og kunne sove tre kvarter lenger enn jeg pleier. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Programvare Jeg ble kjørt til skolen i dag, og kunne sove tre kvarter lenger enn jeg pleier. MrBjoern Jeg begynner 9 i dag, og har bare 4 timer. Så får vi se hva kvelden bringer. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ghraag! Er du våken allerede? :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 God morgen peeps. Tror jeg drømte noe kult i natt, men langt ifra sikker. Det brant i alle fall på en barneskole husker jeg og dama skulle absolutt vei å se på, selv om vi så det fra vinduet på andre skolen.. Men men. Kanskje det blir godt med helg nå. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 God morgen! Jeg begynner sent i dag så sovet ekstra lenge Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 God morgen, idag er det interesant på skolen. Vi skal lære Premiere Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ghraag! Er du våken allerede? :o Fu -.-" Ofc xD Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Programvare og Kanin33: Noen store planer for kvelden da? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Morn morn alle sammen Her stitter vi og hører på lærern som prater om et eller annet bibelgreier... Gleder meg til norsktimene senere i dag, for da skal vi først på biblioteket før vi skal på kafe hele gjengen Og så blir det godt med helg Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Øynene mine... gjør så vondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg