Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
VRÆL!! Jeg begynte å grine i sted. Var så sur at det var like før jeg strøyk med.

Skulle åpne et føkkings glass med sylteagurk. Er egentlig ikke noe fan av det, men fikk plutselig lyst på brødskiv med leverpostei og sylteagurk!

Åpnet det seg da? Neida. Jeg tok i så jeg holdt på å drite på meg. Gjorde ALT for å få opp lokket. Ikke F altså. Det endre med at jeg måtte skjære hull i lokket. FORBANNA MØKK !!!! Nå er jeg rød inni hånda og :(

Lenke til kommentar
VRÆL!! Jeg begynte å grine i sted. Var så sur at det var like før jeg strøyk med.

Skulle åpne et føkkings glass med sylteagurk. Er egentlig ikke noe fan av det, men fikk plutselig lyst på brødskiv med leverpostei og sylteagurk!

Åpnet det seg da? Neida. Jeg tok i så jeg holdt på å drite på meg. Gjorde ALT for å få opp lokket. Ikke F altså. Det endre med at jeg måtte skjære hull i lokket. FORBANNA MØKK !!!! Nå er jeg rød inni hånda og :(

Den mest geniale er bare å ta en kniv og stikke den oppi sprekka mellom lokket og glasset slik at vakuumet forsvinner.

Lenke til kommentar
Noen som er sulten?

Here it is, two frozen pizzas and several pounds of undercooked hamburger. Maybe during next year’s Super Bowl party they’ll tuck a dozen chicken wings in there. And a pack of cigarettes.
Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Fikk ikke helt lyst på rå hamburger når jeg så den der, nei. Halvparten av kjøttet er jo rosa.

Kjøttet kan jo for alt vi vet være like stekt som ellers selv om det er rosa, da? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...