:---{D Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg prater om lørdag. LAURDAG. ;D Skal jobbe på morgenen, så er nok litt sliten, men skal klare å ta av allikevel. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Skal jobbe på morgenen, så er nok litt sliten, men skal klare å ta av allikevel. You do that! SERR, VÆR AWESOME. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Gapwik: du er eid: 1 U.S. dollar = 7,1087 NOK http://www.nrk.no/nyheter/okonomi/valuta/ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Natta, HB Nattaaa. Og tusen takk igjen for kjøring i hytt og pine! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 SERR, VÆR AWESOME. SERR! DU VEIT JÆ' Æ'RE! Hjelp meg med å lage soundtrack til DNFK! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Natta, HB Nattaaa. Og tusen takk igjen for kjøring i hytt og pine! Det skulle da bare mangle. Og jeg fikk 2 stk. kos, så det var verdt det! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 SERR! DU VEIT JÆ' Æ'RE!JA VET DET ASS. HVA SIER SAUEN NÅR DEN HOSTARD? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 SERR, VÆR AWESOME. SERR! DU VEIT JÆ' Æ'RE! Hjelp meg med å lage soundtrack til DNFK! Snakk om å stjele ideèn min da! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Gapwik: du er eid: 1 U.S. dollar = 7,1087 NOK http://www.nrk.no/nyheter/okonomi/valuta/ International Monetary Fund sier fortsatt 7,09, så for nå forholder jeg meg til det. Ja, ja. Jeg kan nok ikke vente lenge nok til å få noen store endringer uanseet. Endret 5. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Snakk om å stjele ideèn min da! Whut? Link or it didn't happend. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Snakk om å stjele ideèn min da! Whut? Link or it didn't happend. I can't link to my mind. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 I can't link to my mind. Les rules of the interwebs. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Gapwik: du er eid: 1 U.S. dollar = 7,1087 NOK http://www.nrk.no/nyheter/okonomi/valuta/ International Monetary Fund sier fortsatt 7,09, så for nå forholder jeg meg til det. Ja, ja. Jeg kan nok ikke vente lenge nok til å få noen store endringer uanseet. Å du mener du spare hvor mye på å vente på at den skal gå under 7? Bestill nå heller å bli ferdig med det sier nå jeg. tollen kommer uansett. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 I can't link to my mind. Les rules of the interwebs. Les den for meg. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 VRÆL!! Jeg begynte å grine i sted. Var så sur at det var like før jeg strøyk med. Skulle åpne et føkkings glass med sylteagurk. Er egentlig ikke noe fan av det, men fikk plutselig lyst på brødskiv med leverpostei og sylteagurk! Åpnet det seg da? Neida. Jeg tok i så jeg holdt på å drite på meg. Gjorde ALT for å få opp lokket. Ikke F altså. Det endre med at jeg måtte skjære hull i lokket. FORBANNA MØKK !!!! Nå er jeg rød inni hånda og Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 I can't link to my mind. Les rules of the interwebs. Les den for meg. 31. TITS or GTFO. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 VRÆL!! Jeg begynte å grine i sted. Var så sur at det var like før jeg strøyk med.Skulle åpne et føkkings glass med sylteagurk. Er egentlig ikke noe fan av det, men fikk plutselig lyst på brødskiv med leverpostei og sylteagurk! Åpnet det seg da? Neida. Jeg tok i så jeg holdt på å drite på meg. Gjorde ALT for å få opp lokket. Ikke F altså. Det endre med at jeg måtte skjære hull i lokket. FORBANNA MØKK !!!! Nå er jeg rød inni hånda og Du trenger nok en som meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Hvor var så mr-fantastic da? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Å du mener du spare hvor mye på å vente på at den skal gå under 7?Bestill nå heller å bli ferdig med det sier nå jeg. tollen kommer uansett. Fint lite, egentlig. Det er en symbolsk handling. Og tollene kan omgås. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg