Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Wanted er så kuuul i ordets rette forstand. Og en av dere kan få restene av middagen min. Skeia ut og kjøpte indisk. Det jeg så av Wanted var kult Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 GÅ OG LEGG DERE! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 GÅ OG LEGG DERE! Sorry, er på jobb. Fun fact: Simpe Minds - Don't You (Forget About Me) er en strålende sang. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 GÅ OG LEGG DERE! LEGG DEG SELV! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hvorfor lukter det spy av hendene mine? Hvem har du klådd på no? Bare The Prophet. Neida, har ikke klådd på noen ting! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Pappa har lite å gjøre. Han sitter og spiller på sånn spilleautomat på nett uten å satse no. Greit nok, men han gjør det dag ut og dag inn. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Sorry, er på jobb. Fun fact: Simpe Minds - Don't You (Forget About Me) er en strålende sang. Håper ikke du failer og må være våken og opplagt på lørdagen. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Wanted? Er det i den noen får ei kule til å skru ved å rykke i håndleddet idet den forlater løpet? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 GÅ OG LEGG DERE! LEGG DEG SELV! 1+ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 GOD NATT! =D Jeg sove nå. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Gapwick: Jeg skjønner hva det står, men skjønner ikke'no. Ikke? Time flies like an arrow; fruit flies like a banana? Det er jo brillant! Ambiguitet på sitt absolutt beste. Bear left at zoo. British left waffles on Falklands. Endret 5. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Håper ikke du failer og må være våken og opplagt på lørdagen. Sov 09-18 i dag, så bør klare å holde meg våken i natt. ;D Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg tror nesten jeg må få sett den, om så bare for å se det med kula. IN UDDA NEWZ!!!: Hvis noen av dere noen gang skal skrive noe om entropi, unngå å sammenligne det med rommet til en tenåring. its not funny u no. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Entropi er ikke hva det brukte å være. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Håper ikke du failer og må være våken og opplagt på lørdagen. Sov 09-18 i dag, så bør klare å holde meg våken i natt. ;D Jeg prater om lørdag. LAURDAG. ;D Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) IN UDDA NEWZ!!!: Hvis noen av dere noen gang skal skrive noe om entropi, unngå å sammenligne det med rommet til en tenåring. its not funny u no.Jeg har også bemerket meg at termodynamikkens 2. lov samsvarer utmerket med den observerbare utviklingen av kaos i min egen leilighet.. Endret 5. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Meeh. Natta, folkens! Ha en fin dag i morra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg