MSg Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg kjeder meg. UNDERHOLD MEG SLAVER! Jeg kan tisse på ett ben? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg kjeder meg. UNDERHOLD MEG SLAVER! Jeg kan tisse på ett ben? ...moren din må være så stolt. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Tenkte bare det kunne være underholdene å se. Jeg mener, hvor ofte ser man det egentlig? (jeg jobber i barnehage, så jeg ser det ofte, og det er underholdene å se små barn som kan legge tissen på doskålen bomme på et hull som er tre ganger større en hodet sitt..) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Tja. Du sier noe. Er det forresten noen som har sett Into the wild her? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har ikke. Men jeg så Wanted! idag. Makan til overdreven (men kul) film skal man lete lenger etter. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg er litt sulten Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Så spis no, da, dumma! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg er litt sulten Jeg og! satt nettopp å skulle til å spørre dere hva jeg skulle lage meg av mat nå^-^ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hvorfor lukter det spy av hendene mine? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Så spis no, da, dumma! stress da =/ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Sier du at jeg er skitten? I overført betydning, ja. Clever, eh? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hvorfor lukter det spy av hendene mine? Hvem har du klådd på no? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hvorfor lukter det spy av hendene mine? Hvem har du klådd på no? Bare The Prophet. Neida, har ikke klådd på noen ting! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg kjeder meg. UNDERHOLD MEG SLAVER! Groucho Marx kan sikkert være behjelpelig. Time flies like an arrow. Fruit flies like a banana. Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read. Behind every successful man is a woman, behind her is his wife. Women should be obscene and not heard. A man's only as old as the woman he feels. En stor mann, hvis siste ord var uforglemmelige så vel som sannferdige: Die, my dear? Why, that's the last thing I'll do! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hvorfor lukter det spy av hendene mine? Hvem har du klådd på no? Bare The Prophet. Neida, har ikke klådd på noen ting! Da har du spydd på hendene dine uten at du vet det ^^, Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 mer savn Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Gapwick: Jeg skjønner hva det står, men skjønner ikke'no. Endret 5. mars 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 mer savn Den er digg! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Wanted er så kuuul i ordets rette forstand. Og en av dere kan få restene av middagen min. Skeia ut og kjøpte indisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg