Freedom1 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nå veit vi at Mimir var sørpe. Ufint. Word Nja. Det spørs vel litt på de fysiske atributtene til vedkommende som ikler seg noe sånt. Jeg hadde antageligvis blitt kasta ut, dersom jeg hadde hatt på meg noe så smått. Alt fettet mitt legger seg på rumpa og magen. Det eneste pinlige øyeblikket er jo fra man beveger seg ut av garderoben til man er nede i vannet, og når man har fått den bleikfeite kroppen sin under vann er det ingen som studerer den nedre delen av kroppen uansett. Etter det jeg tolker så er du ikke jente, så nei, det er nok ikke det Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg trudde ikke B|real likte å få vann i goatee-en sin? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jeg trudde ikke B|real likte å få vann i goatee-en sin? Var redd for det en stund jeg også, men man merker ikke noe til det i det hele tatt. Klarer enda ikke skjønne hvorfor. Endret 5. mars 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Likte sjokoladen der helt til jeg spiste den da jeg var sjuk.. Etter det, ble jeg bare kvalm av den. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Tenkte jeg skulle freake litt ut og dra på svømming i morgen. Gå for badebukse/stram, liten svømmeshorts. Frihetsfølelsen er helt fantastisk. Begynte å svømme 3 ganger i uka forrige måned, og stor shorts vs. badebukse kan ikke sammenlignes. Syns det er befriende bare det å ta seg en svømmetur jeg Jeg trudde ikke B|real likte å få vann i goatee-en sin? Sier du at jeg er skitten? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Den er jo nydelig! NYDELIG I'm telling ya! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nå har jeg sett The International på kino. For en vanskelig film, skjønte kanskje halvparten av den. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 SAVN! TAKK! JEG ER IKKE ALENE. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg er trøtt.. Så god natt folks. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 SOHO var jo ikke god engang. Påskeegg<3 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 SAVN! TAKK! JEG ER IKKE ALENE. SOHO var jo ikke god engang. Påskeegg<3 Påskeeggene er nydelige de og <3 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 SOHO var jo ikke god engang. Påskeegg<3 Jeg sier som min venn Håvard ville sagt: "Døh, ikke drit deg ut, a". Den var fantastisk. Men ja, påskeeggene er så gode at jeg nesten griner. Dro med meg åtte pakker til England og spredde ordet om Freias awesomeness. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Seriøst. PC er ikke like morro når man har skaffet seg nye leketøy. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Seriøst. PC er ikke like morro når man har skaffet seg nye leketøy. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Seriøst. PC er ikke like morro når man har skaffet seg nye leketøy. dette? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) @ LueDotten: Takk for at jeg slapp å bemerke det selv. Satt og venta på det! Endret 5. mars 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg