Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Ett par joggesko, ett par dagligdagse echosko, ett par til dressen, ett par dagligdagse som jeg ikke bruker til dagligdags bruk, da de er alt for små og jeg blir bare gående å tråkke i de store/småbaggy buksene mine Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 ...jeg er jente. Jeg har mer enn ett par pensko. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hadde nå mer sansen for de vanlige skateskoa som lå innimellom der jeg da Du snakker om DC skoa mine Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Lol @ samen som ikke var dawg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 ...jeg er jente. Jeg har mer enn ett par pensko. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Lol @ samen som ikke var dawg. Jeg var ikke dawg, jeg var maskin som du sa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hurra for Sameboe! Men irriterer meg at det skal være så vanskelig å finne et slikt par sko her i byen.. Lite fristasomt å gå rundt med et par feite goretex echosko på sommeren. Står liksom ikke så godt i stil med piratbukse Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) :( Kan noen plx gå god for meg? Edit: "Jeg var ikke dawg, jeg var maskin som du sa " Nå veit vi at Mimir var sørpe. Endret 5. mars 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Tits or GTFO. Endret 5. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 veldigsaklig: Tro meg...HB er jente. Sameboe: Ha ha. :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hurra for Sameboe!Men irriterer meg at det skal være så vanskelig å finne et slikt par sko her i byen.. Lite fristasomt å gå rundt med et par feite goretex echosko på sommeren. Står liksom ikke så godt i stil med piratbukse Gå på nærmeste JC butikk...mener det var der jeg kjøpte mine ^^, Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 :( Kan noen plx gå god for meg? Tja... tjo.. Du er grei nok. Vant jeg noe? PS: Du er søt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Nå veit vi at Mimir var sørpe. Ufint. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Tenkte jeg skulle freake litt ut og dra på svømming i morgen. Gå for badebukse/stram, liten svømmeshorts. Frihetsfølelsen er helt fantastisk. Begynte å svømme 3 ganger i uka forrige måned, og stor shorts vs. badebukse kan ikke sammenlignes. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 *pic* Hei..dette er ikke RPP. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Tenkte jeg skulle freake litt ut og dra på svømming i morgen. Gå for badebukse/stram, liten svømmeshorts. Frihetsfølelsen er helt fantastisk. Begynte å svømme 3 ganger i uka forrige måned, og stor shorts vs. badebukse kan ikke sammenlignes. Nja. Det spørs vel litt på de fysiske atributtene til vedkommende som ikler seg noe sånt. Jeg hadde antageligvis blitt kasta ut, dersom jeg hadde hatt på meg noe så smått. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Nja. Det spørs vel litt på de fysiske atributtene til vedkommende som ikler seg noe sånt. Jeg hadde antageligvis blitt kasta ut, dersom jeg hadde hatt på meg noe så smått. Alt fettet mitt legger seg på rumpa og magen. Det eneste pinlige øyeblikket er jo fra man beveger seg ut av garderoben til man er nede i vannet, og når man har fått den bleikfeite kroppen sin under vann er det ingen som studerer den nedre delen av kroppen uansett. Edit: Det hjelper at store deler av svømmehallen er befolket av menn på 40+ i trange speedoer. Det trekker oppmerksomheten effektivt bort fra meg. Endret 5. mars 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg