Llandari Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nattasang til MrBjoern: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Faen er det med han som synger der da? "Brrrannmannnn Sammm!" Likte bedre han som sang før. Ble så intens han der Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 b-real is real life lolrus? Tenkte jeg kunne prøve meg. Kommer du med fisk til meg? b-real: Da må du kjøre badetruse. Shorts er ut.Gidder jeg ikke. Orker ikke å bruke penger på noe som jeg kanskje ikke blir å gjøre en vane av. Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Originalt. Jeg faller ut i norsktimene og historietimene generelt fra sånn... 16-1900-tallet. Alt i den perioden var bare kjedelig, ekkelt og teit. EOD. Norsk diktning fra 17-1880, det er jaggu spennende lesning.. Asbjørnsen og, jajamennsann. Uansett er det lyrikk jeg har om i morgen, alle mulige terms og undergrupper, for eksempel de forskjellige appellerende argumentene, hva de er.. Og kommunikasjonssituasjonen, hva spør man om? Metonymi, oppattaking, litot og hyperbol! Går sikkert bra, skriver noe som passer. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Faen er det med han som synger der da? "Brrrannmannnn Sammm!"Likte bedre han som sang før. Ble så intens han der Det er jo originalen ffs! Sikkert bare dårlig koding av lyden. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 b-real is real life lolrus? Tenkte jeg kunne prøve meg. Kommer du med fisk til meg? Jepp. Og jeg spruter vann ut av munnen i tilegg. Jeg ser ut som en hval da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Faen er det med han som synger der da? "Brrrannmannnn Sammm!"Likte bedre han som sang før. Ble så intens han der Det er jo originalen ffs! Sikkert bare dårlig koding av lyden. Den hørtes liksom så annerledes ut. Men kan være kodinga av lyden som du sier Endret 5. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Så det var nevnt Converse lenger opp. Sjekk ut gangen til MSg da vi kom hjem fra forumtreff: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hadde nå mer sansen for de vanlige skateskoa som lå innimellom der jeg da Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Fantastisk nok fant alle sitt par rimelig smertefritt! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Huh...jeg har bare 3 par sko og er evig fornøyd med det jeg Oo Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Oda: Hadde overrasket meg om du ikke hadde vært istand til å lokalisere dine i størrelse 3. Endret 5. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Hva heter programmet som alex rosén har på Nrk nu? Endret 5. mars 2009 av Ballus Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Huh...jeg har bare 3 par sko og er evig fornøyd med det jeg Oo Jeg også. Et par pensko, et par vintersko og et par MBT som jeg bruker til daglig. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hahahah, dust. Du kjinner mei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg