Lemon Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Standardavvik kan dra til helvete for min del. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Danse moves som må inn før forumfest hos MSg Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg stiller naken; kun iført sokk på penis. Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 I Drammen er det slaps, hurra. ..ikke på motorveien vel? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 en PUA på dagens criminal minds xD Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 I Drammen er det slaps, hurra. Slaps er alltd gøy Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 I Drammen er det slaps, hurra. Slaps er alltd gøy ...nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 en PUA på dagens criminal minds xD Hvilken episode og hvilken sesong? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 HB: Joda. Når man trasker rundt og blir våt på bena, så er det så gøy atte. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 den på tv2 akkurat nå? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hvem er det som ser på tv da? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) MrBjoern: Tapere. Endret 5. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 HB: Joda. Når man trasker rundt og blir våt på bena, så er det så gøy atte. Du mener mens alle vi andre trasker rundt og blir våte mens du klamper rundt i ti cm høye boots? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Du mener mens alle vi andre trasker rundt og blir våte mens du klamper rundt i ti cm høye boots? Haha, jeg trasker rundt i converse for tiden. Boots er stress. De matcher ikke pysjbuksen min. Men ja. Jeg kryper under dynen jeg. Natten kafé Og spesielt en god natt til Oda. <3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Tenkte jeg skulle freake litt ut og dra på svømming i morgen. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Tenkte jeg skulle freake litt ut og dra på svømming i morgen. b-real is real life lolrus? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 b-real: Da må du kjøre badetruse. Shorts er ut. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Du mener mens alle vi andre trasker rundt og blir våte mens du klamper rundt i ti cm høye boots? Haha, jeg trasker rundt i converse for tiden. Boots er stress. De matcher ikke pysjbuksen min. Men ja. Jeg kryper under dynen jeg. Natten kafé Og spesielt en god natt til Oda. <3 Jeg gikk med Converse i dag... epic fail. Natta, Halvor! <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Tenkte jeg skulle freake litt ut og dra på svømming i morgen. Oooh. Gleder meg til sommeren. Svømming er utrolig chill og godt, samtidig som at det gir "ufrivillig" trening. Er allergisk mot klor som er i bassenger, så er veldig lite gla i bassengbading. Må dessuten kjøpe meg shorts før dama får dratt meg med.. Hvit shorts er ikke så populært i slike svømmehaller edit: og god natt ja forresten MrBjoern. Endret 5. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Ballus: Matte er min verste fiende. Bli venner med fienden. Standardavvik kan dra til helvete for min del. Så langt er jeg ikke kommet enda, men regner med jeg er der innen mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg