Freedom1 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har visst vært mer beruset enn jeg selv trodde. Det er gøy "øyh, det var jævlig gøy i går når du *random*" meg: "neineinei, det ville jeg aldri gjort!" Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 ...ja. Jeg var litt svær i kjeften den kvelden, men ellers tror jeg jeg oppførte meg noenlunde sømmelig. Nesten, i allefall. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 ...ja. Jeg var litt svær i kjeften den kvelden, men ellers tror jeg jeg oppførte meg noenlunde sømmelig. Nesten, i allefall. Tror du ja Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 ...ja. Jeg var litt svær i kjeften den kvelden, men ellers tror jeg jeg oppførte meg noenlunde sømmelig. Nesten, i allefall. Synes du oppførte deg ganske bra jeg Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 ...ja. Jeg var litt svær i kjeften den kvelden, men ellers tror jeg jeg oppførte meg noenlunde sømmelig. Nesten, i allefall. Synes du oppførte deg ganske bra jeg Sier u bare fordi du fikk sove med nesa nedi puppa hennes du Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 ...ja. Jeg var litt svær i kjeften den kvelden, men ellers tror jeg jeg oppførte meg noenlunde sømmelig. Nesten, i allefall. Synes du oppførte deg ganske bra jeg Sier u bare fordi du fikk sove med nesa nedi puppa hennes du Hvor mange ganger må jeg si dette, jeg sovnet ikke på dem, jeg våknet på dem Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Litt forvirret, men ellers bra. Åssen har kvelden din vært så langt? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 ...ja. Jeg var litt svær i kjeften den kvelden, men ellers tror jeg jeg oppførte meg noenlunde sømmelig. Nesten, i allefall. Synes du oppførte deg ganske bra jeg Sier u bare fordi du fikk sove med nesa nedi puppa hennes du Hvor mange ganger må jeg si dette, jeg sovnet ikke på dem, jeg våknet på dem det sier alle Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg kan bare huske at Roy sa det, jeg. Når så vi det, egentlig? Du lo. Jeg husker det. "Hva faaen er det du bruker penga dine på?" Jammen faen. Jeg husker bare Politiet, jeg. "NEI! JEG ER MANN!" Classic. Jeg kan bare huske at Roy sto og sa det, jeg. Har jeg drømt? Jeg sa det...mye. Roy sier mye rart han Word. Tror du ja Once again: Word. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg innrømmer at jeg sovnet på dem. Det var herlig. Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Da var det et par timers søvn, nattkjøring til gardermoen, og første fly til egypt! Hvordan er føret på østlandet, folkens? typsik grenland, drammen, hønefoss? any1? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Er litt usikker her. Er det: and being with others is extremely important. eller and being with others are extremely important. Tror det er den første, men ble litt i tvil. Takk. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) IS! Endret 5. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det jeg trodde også, takk begge to Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 I Drammen er det slaps, hurra. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Litt forvirret, men ellers bra. Åssen har kvelden din vært så langt? Hard, for hodets del. Matteøving for harde livet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 IS! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den så faktisk ikke noe særlig god ut Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Ballus: Matte er min verste fiende. Endret 5. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg