Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har et lite spørsmål jeg lurer på om noen kan svare meg på. Hunder sier jo "voff". Når vi skal skrive det på norsk skriver vi jo "voff", men hva skriver de i England? woof Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 jajaja, skjer? er i oslo jeg! Uff da. Går det bra? Nei Kan jeg skjønne. Det går nok over skal du se. Får håpe det. Takk for støtten, setter pris på det!! jajaja, skjer? er i oslo jeg! Jeg óg Åå? Hvor da? Langt ute på den skumle østkanten. Jeg må dukke så det ikke kommer skudd inn vinduet. Det er jo så farlig her. Jeg vet. Dødsfarlig :O Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hva het den videoen med de der norske...han på bussen f.eks Lasse & Geir. "Skarr'u se på kukken, kjerringfaen?!?" Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hva het den videoen med de der norske...han på bussen f.eks Lasse & Geir. "Skarr'u se på kukken, kjerringfaen?!?" Takker Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Da har Tale dratt. Det eneste hun glemte igjen denne gangen var noen sugemerker på halsen. JEEZ så fjortiz lizzm -.- dumme jente Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Så vi på det? Jepp, det så vi på, og vi lo Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg kan bare huske at Roy sa det, jeg. Når så vi det, egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Får håpe det. Takk for støtten, setter pris på det!! I care. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg kan bare huske at Roy sa det, jeg. Når så vi det, egentlig? Husker ikke klokkeslett, men jeg husker vi så på det Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) HAHAH de filmene er epix! Se filmen hos Youtube Endret 5. mars 2009 av Guttersnipe Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jammen faen. Jeg husker bare Politiet, jeg. "NEI! JEG ER MANN!" Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har vært meldt på siden søndag kveld. gut Roy er ikke langt unna da. Han er dawg. Hva het den videoen med de der norske...han på bussen f.eks Gal kjerring på buss? Jeg har et lite spørsmål jeg lurer på om noen kan svare meg på. Hunder sier jo "voff". Når vi skal skrive det på norsk skriver vi jo "voff", men hva skriver de i England? Bark eller woof Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jammen faen. Jeg husker bare Politiet, jeg. "NEI! JEG ER MANN!" Husker du ikke "Her kommer jeg hjem, så får jeg gelè til middag..." Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg kan bare huske at Roy sto og sa det, jeg. Har jeg drømt? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg kan bare huske at Roy sto og sa det, jeg. Har jeg drømt? Han sa jo det rett etter eller rett før vi så det Du må ha vært mer beruset enn det jeg trodde du Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg kan bare huske at Roy sto og sa det, jeg. Har jeg drømt? Roy sier mye rart han Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har visst vært mer beruset enn jeg selv trodde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg