Olum Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 jajaja, skjer? er i oslo jeg! Jeg óg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 jajaja, skjer? er i oslo jeg! Uff da. Går det bra? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Dj_Dark du har lovet meg at vi skal ut å kjøpe mugger en gang XD Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 jajaja, skjer? er i oslo jeg! Uff da. Går det bra? Fydda. Sånn snakker man ikke her. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Dj_Dark du har lovet meg at vi skal ut å kjøpe mugger en gang XD Den der kan feiltolkes som faen vet du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Dj_Dark du har lovet meg at vi skal ut å kjøpe mugger en gang XD Den der kan feiltolkes som faen vet du? Første jeg tenkte på var Sjur Vaage. Men det var vel bare meg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 aldri... sånn som du tenker er ikke lov lenger! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Roy er ikke langt unna da. Han er dawg. Og Daniel: njaa, når det er to uker om å gjøre syns jeg ikke det er sååå farlig. Regner med at du blir med til MSg neste gang også ? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Dj_Dark du har lovet meg at vi skal ut å kjøpe mugger en gang XD Den der kan feiltolkes som faen vet du? Jeg leste det som at dere skal kjøpe mugger aka meloner, brød, pupper osv. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har vært meldt på siden søndag kveld. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 jajaja, skjer? er i oslo jeg! Uff da. Går det bra? Nei Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Roy er ikke langt unna da. Han er dawg. Og Daniel: njaa, når det er to uker om å gjøre syns jeg ikke det er sååå farlig. Regner med at du blir med til MSg neste gang også ? trenger du pute? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Roy er ikke langt unna da. Han er dawg. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 jajaja, skjer? er i oslo jeg! Jeg óg Åå? Hvor da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jeg har vært meldt på siden søndag kveld. gut Roy er ikke langt unna da. Han er dawg. Hva het den videoen med de der norske...han på bussen f.eks Endret 5. mars 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 jajaja, skjer? er i oslo jeg! Uff da. Går det bra? Nei Kan jeg skjønne. Det går nok over skal du se. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 jajaja, skjer? er i oslo jeg! Jeg óg Åå? Hvor da? Langt ute på den skumle østkanten. Jeg må dukke så det ikke kommer skudd inn vinduet. Det er jo så farlig her. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har et lite spørsmål jeg lurer på om noen kan svare meg på. Hunder sier jo "voff". Når vi skal skrive det på norsk skriver vi jo "voff", men hva skriver de i England? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg